Wat waren jullie zwangerschapsverschijnselen

A

Anoniem

Guest
Dag meiden

Ben even nieuwsgierig
Wat waren nou jullie zwangerschapsverschijnselen in het begin voordat jullie wisten dat jullie zwanger waren.
Ik weet uit ervaring dat alle verschijnselen van zwanger en ongi op elkaar lijken, maar vind het gewoon leuk om te weten wat nou jullie verschijnselen waren.

Groetjes Sharine

Hoi Sharine,

Ik wist bij allebei mijn zs dat het raak was( wel 2 mk geworden). Ik ben gelijk misselijk heel raar want dat heb je pas als het hcg wordt aangemaakt pas bij het innestellen. en ik ben duizelig al denk ik dat dat niet zo'n goed teken was. In mei is het laatste vruchtje eruit gehaald en ik ben nu sinds een week erg misselijk dus ik denk dat het weer raak is alleen ben ik nu niet duizelig. Of dat een goed teken is dat dat er niet is moeten we afwachten als het dit keer wel goed gaat. Mij borsten groeien wel gelijk alleen doen ze niet gelijk pijn dat duurt een paar weken. Maar bij iedere vrouw verschilt het weer.

groetjes nell

Ik had echt geen "klachten"   in het begin behalve moe misschien, misschien wat sneller geirriteerd dan normaal zo'n dingen (maar dat zie je dan pas achteraf) wel wist ik gewoon dat er iets anders was (gewoon een gevoel) en heb toen 4 dagen voor mijn NOD getest en bleek al zwanger :) dus ik wist het al met 3 weken en nog wat dagen (wel eng dan hoor omdat het nog zo pril is!)

hoi,

ik was alleen maar heel erg moe, heb de dagen voor ik het wist zo'n 12 uur per nacht geslapen.
pas halverwege de 7e week kwam de misselijkheid erbij  (gelukkig was zowel de moeheid als de misselijkheid in week 14 opeens weer weg).

ik duim voor je dat 't raak is!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Hoi,

Ik wist het al met 3 weken. Alles voelde anders dan normaal, vooral mijn borsten. Al gauw kwam de misselijkheid en vermoeidheid. Met 5 weken pas een test gedaan, positiever kon niet....

Hoi,

Sinds gister weet ik dat ik zwanger ben, ben dol gelukkig.
Ik merkte het al sneller en wist bijna zeker dat het niet anders kon zijn, geen pijn in mijn borsten een week voor mijn nod , normaal dus wel.
En heel veel pukkeltjes op mijn borsten en een trekkend gevoel aan de zijkant, drie dagen voor mijn nod heb ik overgegeven en had ik last van een raar gevoel in mijn maag.
Ook vaker plassen.

Nu ik het weet,voel ik een drukkend  gevoel in mijn blaas als ik niet ga plassen krijg ik buikpijn, en ik ben smorgens erg misselijk.
Ook heb een een beetje hoofdpijn, en ben ik erg moe.
Maar heeeel blij.

Liefs kyrabella
eerste kindje

Hoi,

In de laatste week voor de testdag werd ik beroerd. (was bij alle 2 de zwangerschappen zo). Ik had het gevoel alsof ik vreselijk was wezen stappen en een kater had en er tevens een griep op komst was. Tevens wat gekramp in mijn buik.

Gr.Ing

HONGER, HONGER, HONGER en nog eens HONGER!!!!
Deze zwangerschap was niet gepland(wel gewenst!), maar de honger zorgde ervoor dat ik toch maar een test haalde!
Bij mijn eerste waren het mijn borsten, die kon je niet zonder pijn aanraken; zo gevoelig waren ze!! Heb ik deze keer trouwens totaal geen last van gehad!
Raar he!? Dat twee zwangerschappen zo verschillend kunnen zijn...

Liefs (een nog steeds hongerige) Nika (18w6)

Terug
Bovenaan