wat was dat ook alweer met de hik?

A

Anoniem

Guest
ik heb gisteren de hik gehad, en heb het nu weer, terwijl ik het normaal bijna nooit heb
loop ook al de hele dag naar de wc in het begin voor gewoon, maar net weer en er was bijna niets.
heb nog steeds het slijmverlies, niet superveel maar net alsof ik mijn ei heb. dat blijft maar aanhouden. ook ben ik vandaag erg moe, maar dat kan ook zijn omdat ik lang heb uitgeslapen./
tja we wachten maar weer af he, nog 1 week of iets meer....
ben blij als ik niet ongi wordt, maar als ik het wel wordt hoop ik op een cyclus van 28 dagen dan is het tenminste bij te houden
kus

Hallo,

Ik ben nieuw hier! Grappig, ik had hier gister iets over de hik op deze site gelezen en warrempel ik had het vanmiddag ineens toen ik les gaf op de basisschool. Overigens heb ik dit niet vaak.
Mijn verhaal lijkt erg op die van jou. Ik heb ook steeds slijmvlies. Af en toe iets bruinig, maar ook weer gewoon, soms alsof ik idd een eisprong heb.
Binnen vandaag en een week moet ik ongesteld worden.

Groetjes

he fiepke

het is wel heel apart want als ik denk van he wat is dat nou waar ik last van heb. Kijk ik op de side en kom een bericht van jou tegen met de zelfde klachten. Wat je nu ook beschrijft heb ik ook al een paar dagen en verder heb ik nog veel krampen in mijn onderbuik.

is dat nou omdat we rond de zelfde tijd ongi moeten worden of is het toeval.
ik moet rond 4 juni ongi worden.

kus berna

ik denk dat ik ook rond die tijd ongi moet worden, weet het alleen nog niet zeker
heb ook steken en ik heb het id dat onderin mijn buik het wat harder en steviger is dan normaal
eb jij dat ook
ik heb wel alleen wit slijm, geen bruin.
maar misschien komt dat nog haha
wel toevallig dat we hetzelfde hebben
kus

Ik heb een  uitrekenschema op  internet gekopieerd en geprint. Op de volgende link: http://www.babybox.nl
Dan naar zwangerschap - uitrekenschema.
Daarop hou ik dan mijn laatste ongesteldheid bij en kan ik dus altijd uitrekenen wanneer het ongeveer zou moeten zijn. Ook weet je dan zelf rond welke tijd je eventueel zwanger zou zijn geraakt, extra handig .
Ik heb idd dat het wat steviger is en wat gerommel, maar of dat is dat ik ongesteld moet worden of zwanger ben, dat weet ik niet.
Ik hou het in de gaten. Dit zou de tweede keer zijn, dat ik ongesteld wordt sinds ik met de pil gestopt ben en dus op het lichaam zelf.
Daarnaast is het ook nog heel vreemd, want als ik heel laag net boven mijn schaambeen druk (ook net boven het schaamhaar) dan doet het een beetje pijn. Het kan geen spierpijn zijn, want als ik mijn spieren opzet voel ik het niet. Ook heb ik het naar mijn idee niet gestoten (lijkt mij dat je dit dan zou weten).

Wie weet...duimen dus!

Deze link moet het zijn geloof ik. Die andere doet het niet.
http://www.babybox.nl/artikel.php?artikel=126

nou aangezien ik het id heb dat mijn ongi vorige keer te laat kwam door spanningen denk ik dat mijn ei ook eerder kwam dan twee weken na mijn eerste ongi dag. anders zou het gisteren of vandaag zijn, maar ik denk dat mijn ei ongeveer afgelopen maandag was.
mocht ik het mis hebben, jammer dan volgende ronde beter.
ben vandaag wel super moe en heb echt het id dat mijn buik opgezetter is maar ja
afwachten maar weer haha

Terug
Bovenaan