wat was dat ook alweer met maagzuur?

A

Anoniem

Guest
ik had hier gelezen van mensen die misschien zwanger waren en maagzuur hadden.
ik heb het een jaar geleden wel eens gehad maar alleen als ik savonds in bed lag.
nu had ik het vanmorgen ook een beetje,
mijn buik voelt alsof hij ongi moet worden, maar dat is nog lang niet duurt nog ongeveer een week of zo,
dus ik snap er niets van ben ook best misselijk en het slijm is er nog steeds.
ik mag niet hopen van mezelf maar doe het stiekem toch
of zou het de zenuwachtigheid vande sollicitatie zijn?
ben benieuwd en eht blijft weer afwachten hihi

Hey Fiepke,

Je bent er ook al weer???
Ja weet het ook niet precies had het ook een paar dagen terug gelezen!!!
Weet niet meer wie het was, maar als je maagzuur zou hebben zou je zwanger kunnen zijn!!!!
Maar ja wat je zegt kan ook dat je gewoon zenuwachtigheid kunnen zijn voor je sollicitatie!!!
Vervelend hé al dat wachten???
Wens je heel veel succes dadelijk!!!

Liefs Sandy

thanx moet daarna weer naar mijn tijdelijk werk waar ik geen zin in heb, maar goed die paar centjes kan ik wel gebruiken.
mag niet hopen, maar doe het veel te graag haha
hoe is het verder met jou

Hoi Fiepke,
Met mij gaat het goed hoor, vindt het zo rot voor jullie dat het allemaal niet meezit, bah!!!
Hoop altijd het beste voor iedereen, kan er ook niks aan doen zo ben ik nu eenmaal!!!
Hoop dat je goede sollicitatie hebt en ja dat werk wat je nu doet wat is dat dan voor werk???

tijdelijk mee magazijn opruimen en invoeren in de pc zoiets
maar ben het na 1 dag al beu, ik ben gewoon meer een kantoor pikkie hihi

he Fiepke,

maagzuur is echt een zwangerschapkwaaltje......
maar of je dat zo snel al kan hebben, weet ik eigenlijk niet. Het is meer geloof ik als je buik wat groter wordt en de hele handel omhoog gedrukt wordt ofzo.....Maar precies weten doe ik het niet meer.

Duim voor je dat het raak is!
En succes met je werk en je sollicitaties!!!
Liefs Mienetje

Ja dan zal het niet meevallen!!!
Hoop dat je dag snel voorbij is dan!!!
En dat je gewoon een aangenomen wordt straks!!!
Is niet leuk iets te doen wat niet je richting is!!!
Nou  succes!!!

hoi fiepke

over die vraag over brandend maagzuur, dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn, ik heb vorige week ook 3 dagen heel veel last van brandend maagzuur gehad en dat heb ik echt nog nooit eerder gehad, maar helaas denk ik niet dat het een zwangerschapskwaaltje is want ik denk dat mijn ongi ook elk moment los kan barsten, want ik heb zo vreselijke ongi pijn, maar mocht mijn ongi toch uitblijven dat laat ik dat meteen weten en dan weten we meteen dat brandendmaagzuur er bij hoort of niet!!!

ik hoop voor jou dat het natuurlijk een goed teken is!!!!!!

liefs venessa

Terug
Bovenaan