wat was dat pff...

Gister avond kreeg ik in eens heftige buikpijn. bleef een half uurtje aanhouden. Deed zo'n pijn dat ik er misselijk van werd en van ging zweeten. liggen hielp niet veel dus ben ik maar gaan douchen en paracetamol genomen. toen zakte het langzaam af.

zo ik schrok me rot dacht daar gaat het gebeuren hoor een miskraam pff.

Maar tot nu toe geen bloedverlies gehad. Heb alleen last van mijn darmen ben al 4 keer gemoeten en ze rommelen heel de tijd. Dus misschien kwam daar die pijn wel van. ( laat ik het hopen )

maar schrok er wel van zeg pff..
Herkend iemand dit?

liefs Renske

He renske ik ben van het september forum. Als je nu rommelende darmen heb kan daar de pijn heel goed vandaag gekomen zijn. Als je darmen verstopt zijn kan je daar echt helse pijnen van hebben. Ik heb al van jongs af aan luie darmen en af toe verga ik van de pijn. Gelukkig is dat nu minder. als je weinig naar de wc gaat kan je proberen roosvice laxo te drinken. Succes en hoop voor je dat het inderdaad gewoon je darmen waren. Als je het niet vertrouwd zou ik toch de vk bellen.

Hé Renske,

Ik breek even in van het decemberforum :) Ook ik heb de eerste weken af en toe halve avonden krom gelegen van de pijn, het waren inderdaad m'n darmen. Heb me wel zorgen gemaakt, maar op een gegeven moment kon ik het beter plaatsen (herkennen).

Heel veel succes en probeer met je voeding rekening te houden (veel volkoren, druiven, tomaten: vezels), dat kan helpen!

Groetjes

Hoi Renkse,

Heel herkenbaar ik heb het van de week ook drie keer gehad. Gisteren de verloskundige gebeld en krijg vandaag een echo om me gerust te stellen dat alles goed gaat en om uit te sluiten dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb.
Ergens weet ik zeker dat dit kindje er gaat komen en ben ik helemaal niet bang maar wil toch even zekerheid. Als ik weet dat alles goed is met de beeb dan kan ik de pijn waarschijnlijk ook beter hebben...

Hou je op de hoogte en bij twijfel gewoon contact opnemen met de vk.

Darmen zijn ellendig, ik weet er ook alles van! Ik had bij de vorige zwangerschap een vleesboom van 2,5 kilo die alles in de verdrukking gooide en ik heb soms nog steeds stekende pijn als ik naar de wc moet. Niet fijn.

Hopelijk hebben we er met zn allen zo min mogelijk last van! :)

Zijn waarschijnlijk inderdaad je darmen. Die gaan zich herpositioneren en dat kan behoorlijk pijn doen. Ik heb het deze zwangerschap ook gehad en heb 2 keer de huisartsenpost gebeld. Het waren de darmen en dat was echt niet fijn. Het gaat hoe verder je vordert wel weer over. Dus dat zijn de betere vooruitzichten.

Dankje allemaal voor jullie reactie's

Denk inderdaad dat het mijn darmen zijn vandaag. ze zijn erg van slag vandaag. ben al dik 10 gemoeten vandaag pff. krijg telkens flinke buik krampen en nou weet ik ook dat die krampen van mijn darmen komen.

liefs Renske

Terug
Bovenaan