Wat weegt een kind van 4 1/2

Hallo, ik probeer het nog eens, volgens mijn klopt het forum niet helemaal maargoed. Wat weegt een kind van vier 1/2 ongeveer?????. Mijn zoon weegt 15 kilo, lijkt mij erg weinig. Hij eet dan ook niet veel. Het bekende liedje.

Mijn dochter is net 5 en weegt 22 kilo. Maar ik vind haar zelf wel heel erg mager er uit zien.
Ik heb geen flauw idee hoeveel een kind van deze leeftijd nu echt mag/moet wegen.

Groetjes Esther

mijn dochter is van april '00 en weegt nu 17 kilo.
ze is wat aan de kleine kant,maar verder is het prima hoor.
ook zij eet niet echt goed,maar ze gaan vanzelf wel weer beter eten hoor,is ff een periode!
s6 groejtes

Hoi,
Mijn dochter is van augustus '00 en weegt ook 15 kilo, ze past nog in maat 92 of 98 voor wat betreft haar middel, maar qua lengte moet ze toch echt een maat 104 hebben. Dus hierbij de steun. Nou nog groenten gaan eten.

Hai,
Ook mijn zoontje (augustus '00) weegt amper 15 kilo. Hij is wel een mix van een volbloed Zuidhollander en dochter van Nederlands-Indische ouders. Altijd gedacht dat hij gewoon mijn tengere postuur heeft. Als baby zat hij ook net op de onderlijn van de lengte/ gewichtcurve. (Gezond) eten kan ook beter, maar hij is goed levendig en daar kijk ik liever naar.
Succes en groetjes!

Je moet niet alleen naar het gewicht kijken maar ook naar de lengte. Mijn dochtertje is 1.23 mtr lang en weegt ongeveer 20 kilo. En ja, ze is echt 4 en een half jaar! Maar een kind van 105 cm en 20 kilo zou een dikkerdje zijn en als mijn dochter met haar lengte 15 kilo zou wegen dan zou ze waarschijnlijk veel te weinig eten. En als je kind lekker in z'n velletje zit en actief is dan is het toch goed.

Terug
Bovenaan