Wat wel en niet mogen eten?

Hoi allemaal, wij zijn er gisteravond achter gekomen dat we zwanger zijn! Joepie!
Nu ben ik op zoek naar een goede app waar ik kan zien of ik een product mag eten of juist niet. Ik heb "zwanger hap" gedownload maar ik mis daar producten. Bestaat er een app waarmee je bv de streepjescode of naam kunt scannen?
Alvast bedankt!
Groetjes Marjèl

Niet dat mij bekend is. Maar eigenlijk mag je superveel gewoon wel eten. Of met mate.

Dat gezegd hebbende, zoiets miste ik ook wel tijdens de zwangerschap. Of een supermarkt met alleen producten die goed zijn voor zwangere vrouwen.

Een supermarkt met producten voor zwangere vrouwen? Is toch gewoon een supermarkt, maar dan zonder filet americain en sushi en alcohol?
Praktisch bijna alles mag je gewoon eten, behalve rauw vlees, rauwmelkse kazen (die er in Nederland amper zijn) en alcohol wat wordt afgeraden. Alles wat verhit is, is al geen probleem meer. Ik heb tijdens mijn twee zwangerschappen gewoon de zwangerhapp gebruikt, had niet het gevoel dat die iets miste? Waar twijfel je over? Een specifiek product? Of wil je alle producten checken?

Ik eet heel graag van die edamer boontjes Crackers. Nu staat er in de app dat je de normale boontjes niet te veel eten vanwege isolaflavonen. De Crackers zijn al verhitte boontjes geweest, blijft die iso er dan nog in?

ZwangerHap is een prima app. Bedenk ook dat 'niet te veel' heel iets anders betekent dan 'afgeraden'. Maak het niet te ingewikkeld voor jezelf. Lees ook goed door wat er exact staat over sojabonen. Je interpreert het advies namelijk verkeerd.

Terug
Bovenaan