wat wel en niet

A

Anoniem

Guest
hallo, nou ik ben bij de ha geweest, een uur in de wachtkamer en
vervolgens binnen 2 min. weer er uit idd voor een visite kaartje van de
verloskundige.

ben dus niks wijzer geworden.

wij gaan maandag op vakantie naar een warm land.

de ha zei wel dat ik op moest passen met rauwe groente.

maar waaraan moet je dan denken.

sla ,tomaat, komkommer mag dat ook niet dan.

er komt ineens zoveel op me af dat ik echt de kluts kwijt ben.

en hoe zit het b.v met in de zon te lopen of te liggen ,

wat kan dat met je doen?

ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen.

liefs van mij.

Ik ben toen ik 4 maanden zwanger was nog op vakantie geweest naar Thailand en alles is goed gegaan. Ben niet ziek geweest en 15 dec. bevallen van een gezonde zoon.
Je moet zowiezo geen water uit de kraan drinken en niet al te pittig eten. Je kan voor de rest gewoon alles eten. Kijk gewoon hoe het eruit ziet en laat anders je man/vriend voorproeven en als je het niet vertrouwt, niet eten.
Wat de zon betreft, ik heb gewoon lekker gezond, was wel vaak onder de parasol te vinden omdat het anders te warm was.

Fijne vakantie!

Hallo,

Oppassen met rauwe groenten, bedoelen ze denk ik mee: groenten die je niet zelf gewassen hebt.

Als je bijv. een salade in een restaurant eet weet je niet of deze van te voren goed gewassen is, als je zelf salade maakt is het gewoon een kwestie van goed wassen.

Groeten Linda mama van Nigel 07-03-2006

Hoi Sandra.
Toen ik 5 maanden zwanger was van mijn zoontje zijn we ook nog op vakantie geweest, en daar was het ook zo'n 35 graden toen. Het enige waar ik op heb gelet was idd geen water uit de kraan (maar dat deed ik toen ik niet zwanger was ook niet) en verder heb ik alles gegeten en gedronken.
Ik ben gewoon op het strand heerlijk onder een parasol gaan liggen, en als ik toch ff in de zon wilde, dan legde ik gewoon een grote handdoek over mijn buik..
Fijne vakantie en geniet van je zwangerschap!!
Groetjes Anne-Marie

Hoi,
ik zou een 'zwangerschapsboek' kopen. Er staan veel dingen in die je wel en niet mag doen tijdens je zwangersschap en wat je allemaal kan vewachten. Heb je ook wat te lezen in het vliegtuig en op je bestemming. Ik vond 'Veilig zwanger' van Beatrijs Smulders erg leuk en leerzaam om te lezen.
Fijne vakantie!
Groetjes Anne.

Hoi Sandra,

Je moet inderdaad uitkijken met rauwe groenten zoals: tomaat, komkommer, salade enz, dit omdat ze het vaak niet goed wassen en er nog allerlei chemische middelen op kunnen zitten. En ik weet niet waar je heen gaat maar vaak wassen ze groente met water uit de kraan wat ik veel landen ook niet gezond is om te drinken. Dus als je echt iets van salade wilt eten zou ik het zelf kopen en met fles water wassen.
Je moet uitkijken met in de zon te zitten omdat je anders donkere pigment vlekken kunt krijgen die misschien wel nooit meer weggaan.
Als je dus een beetje uitkijkt zal je best een fijne vakantie hebben.
Fijne vakantie en lekker genieten he!!!

Groetjes, Patricia

Terug
Bovenaan