wat wel lekker vinden en wt niet

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik ben sverre en ik ben bijna 15 maanden ik vind zoet niet lekker maar voor de rest vind ik alles lekker ik eet soms mijn vingers er bij op zegt mijn mama.

ik doe ook heel ondeugen veel dingen die mama en oma niet goed vinden. zoals overal mijn voet op willen zetten en dat dat dan niet lukt ga ik heel boos worden.

ik krijg ook 2 kiezen zegt mama omdat ze dat voelt in mijn mond. en ik hele rode wngen steeds heb.

ik doe ook heel goed de eendjes na van kwa kwa. en ik zeg niet veel maar brabbel er lekker op los.

vinden jullie wilde spelletjes ook zo leuk? ik ga dan heel hard lachen en denk meer meer en wilder hoe beter.

wij zijn wel beniewd naar jullie verhalen. nou mazzels sverre en mama

Hoi Sverre,

ik ben Lars en ik ben 15 maanden. Ik ben voortdurend op onderzoek uit en ben een magneet voor blonde dames. Ze lachen allemaal zo lief naar me... hoe zou dat nou komen?
Ik heb al veel tanden en kiezen. Er komen nu vier hoektanden door. Dan hoef ik alleen nog maar de achterste kiezen te verwelkomen en is mijn gebitje compleet. Mama vindt het wel fijn, dat ik niet meer in haar vingers bijt. Ik vond het   wel leuk, om piranha te spelen
Ik lust alles, behalve ei en zure dingen. Sperzieboontjes vind ik het lekkerst! Ik schep graag zelf met de lepel. Mijn snoetje wordt dan errug mooi, maar mama moet het er weer zo nodig vanaf vegen
Ik stap al stevig rond en ben al zo lang, dat ik zelf de deur kan open maken. Dat vinden mijn papa en mama dan weer wat minder. Begrijp je dat nou?
Elke dag leer ik weer nieuwe woordjes. Vandaag heb ik miemiemie geleerd (Ieniemienie). Ik klets de hele dag door. Wel jammer, dat papa en mama nog geen woordenboek hebben
Ik heb net de waterpokken gehad. Toen mocht ik niet naar het consultatiebureau. Mama weet dus nog steeds niet hoe lang en zwaar ik nu ben (en ik hoefde lekker nog geen prikjes). Gelukkig zijn de rode bultjes bijna verdwenen.

Nu ga ik even slapen. Groetjes vanLars (en mijn mama Marijon)

Hallo hallo,

Ik ben Melanie en ben 14 maandjes oud.
Heb maar even aan mijn mama gevraagd of zij het wilt neerzetten want echt duidelijk  
praten doe ik nog niet echt.
Dus zal schrijven wel helemaal een ramp zijn.

Met eten ben ik  heel verschillend, zo eet ik alles en dan hou ik mijn kaakjes weer stijf op elkaar.
Of als ze het toch lukt om het erin te krijgen duw ik het met mijn tong er weer uit.
Ben net ook ziek geweest en heb ruim 2 dagen niet gegeten alleen maar gedronken.
Vandaag heb ik weer een boterham geprobeert.
Zelf eten vind ik leuk maar mag niet alles zelf doen omdat ik mijn mond soms niet goed vind. Stom he?

Met lopen was ik al lekker vlot en dat is ook mijn grootste hobby.
Vooral de trap op lopen en daar heen gaan waar ik natuurlijk niet mag komen.
Hihi. Geloof  dat ik soms wel ondeugend ben.

Nou dit is het geloof ik wel.

Dikke knuffels van Melanie en d'r mama

P.S. Oja mijn mama zou graag een foto van mij plaatsen maar is niet zo'n computerheld. Dus wie kan het haaar makkelijk uitleggen?????
Ze zit niet op de hyves.  

Hallo Sverre en de rest,

Ik ben Julia en ben 14 maanden oud.
Sinds 2 dagen loop ik los en daar is mama heel trots op! Zelf vind ik het ook wel erg leuk, want soms loop ik een stuk los en ga dan zitten en klap dan in mijn handjes!!

Ik heb twee grote broers van 8 en 7 jaar en daar moet ik altijd erg om lachen.
Ze doen altijd spelletjes met me, zoals verstoppertje enzo. Ik snap nog niet helemaal de bedoeling, maar dat geeft niet. Ik vind het in iedergeval wel erg gezellig met ze!

Ik eet meestal erg goed:   Een fles warme melk en 2 boterhammen 's ochtends. Een fles pap en meestal nog een boterham 's middags. Tussendoor nog een fruithapje en 's avonds warm eten. Ik eet meestal wat papa, mama, Cas en Niek eten.
Ik ben gek op kaas en op yoki drink.

Het liefst wil ik nadat mijn broers op bed liggen nog even mijn bed uit voor warme melk en dan even met mama knuffelen en gek doen. Als ik mijn fles dan op heb, kijk ik haar verwachtingsvol aan en begin alvast te lachen!!

Nu ben ik de laatste dagen wat pieperiger, want mijn boventandjes komen door. En ik moet je zeggen dat het niet zo prettig is als ze allemaal tegelijk komen hoor! Dat is best vervelend!!

Ik slaap 's nachts altijd lekker. Soms word ik effe wakker, maar dan slaap ik eigenlijk meteen weer verder! In het weekend slaap ik soms weleens tot 9.00 uur en daar worden papa en mama dan heel blij van. (Kunnen die ook effe uitslapen.)
Overdag slaap ik meestal 's middags 1 1/2 uur.

Groetjes van Julia en haar mama Renata.

hallo, ik ben Sam en ik ben 14 maanden.

Sinds een maandje loop ik los en ik wil alles hebben wat ik nou net niet mag van mama en papa...zoals de afstandsbediening, de telefoon, de laptop en de kaarsen op tafel...terwijl ik zelf heeeeeel veel speelgoed heb, maar dat is niet zo leuk als die andere dingen.

Ik eet 's morgens een boterham met nutella of kaas..en 's middags lekkere danoontjes en vooral pindachipjes want daar ben ik heeeel gek op.
"savonds wil ik maar een half potje eten van mijn groente want ik wil nog steeds mijn groeimelk hebben..die krijg ik dan wel van mama gelukkig..
Diksap en yogidrink vind ik het allerlekkerst en ook wickey..die kan ik zelf al drinken met een rietje! Alleen mag ik van mama niet zelf het pakje vasthouden anders knijp ik alles eruit!

Ik rijd het liefst overdag op mijn elektrische quat door het huis en dan lekker overal tegenaan botsen want ik snap niet zo goed nog hoe ik moet sturen..maar dat komt vanzelf zegt mama.

Nou, ik ga nu stoppen want ik ga eventjes tv kijken.

Groetjes van Sam

Hoi Sam,

wat een leuk mannetje ben jij en wat een mooie haardos heb je!
Zeg maar tegen je mama, dat ze bij de drogist een plastic houder voor de Wicky kan kopen. Daar doet ze het pakje in en kan jij het helemaal zelf vasthouden.

Groetjes, Lars

quote: MCJ8121 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2009 12:07:02'));

Hoi Sam,

wat een leuk mannetje ben jij en wat een mooie haardos heb je!
Zeg maar tegen je mama, dat ze bij de drogist een plastic houder voor de Wicky kan kopen. Daar doet ze het pakje in en kan jij het helemaal zelf vasthouden.

Groetjes, Lars

Hoi Lars,

Dankjewel voor het compliment
En mama zegt heeeel erg bedankt voor de tip! Dat wist mijn mama niet dus die gaat ze meteen even halen als we weg gaan. Kan ik eindelijk zelf eens mijn pakje vasthouden en niet proberen om uit mama's handen te trekken want dan wordt mama een beetje boos hihi!

Groetjes Sam

Terug
Bovenaan