Wat willen jullie kids: een broertje of een zusje?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Nu ik van de week eindelijk de kleine ga krijgen (keizersnede 15-11), vraag ik weleens aan mijn kids wat ze willen krijgen.
Ik heb al 2 jongens van 5 (bijna 6)  en 7 jaar en het is duidelijk:

Als het dan toch moet komen, dan willen ze een broertje.
Een meisje vinden ze echt niets (mama en papa wel natuurlijk met al 2 zoons), want meiden vinden ze allebei op dit moment DOM....

Ha ha, ik kan er wel om lachen.
Mijn man en ik weten al wat het is, maar we houden het nog even als verrassing.

Dus mijn kinderen hopen toch wel op een broertje....

En bij jullie?

Groetjes Renata.

hoi hoi
mijn kids waren erbij toen de 20weken echo werdt gemaakt.
mijn dochter van elf ging helemaal uit haar dak toen z ehoord edat het een meisje werdt.
we hebben dus als de kleine geboren wordt,3jongens en 3 meiden,heerlijk toch!!!!!!!!!!
liefs sil

Hoi Renata,

Wat spannend, eindelijk is het bijna zover! Wij zijn dinsdag de 20ste aan de beurt voor een geplande keizersnee en kijken er erg naar uit! Voor ons is het nog een verassing wat het worden zal. We hebben al een dochtertje van 4 en een zoontje van 2,5 en als ik ze vraag wat ze graag zouden willen dan zegt Iris, een broertje die Anne heet en Stan wil liever meisje. Of hij ook al echt snapt waar het over gaat betwijfel ik. Ik heb een aftel kalender voor ze gemaakt zodat ze het een beetje beter snappen allemaal. Want zeggen dat de baby komt als de sneeuw komt gaat niet meer op. Het eerste pak hebben we al gehad en de teleurstelling was groot, toen daar niet ook meteen een babytje bij kwam.
We moeten nog even geduld hebben.

Heel veel succes donderdag!! Ik zal aan je denken!
Liefs Dani

Hey Renate,

Wat spannend, je bent er bijna!!!

Wij weten niet wat het is, maar mijn zoontje van 3,5 is er sterk van overtuigd dat hij een zusje gaat krijgen en dat mama een 'Melanie' (meisje van het kdv) in haar buik heeft.
Hoop maar dat wanneer het een jongen blijkt hij niet zegt van ruil hem maar in de winkel ofzo...

Veel liefs en heel veel succes voor morgen!
Nika

Terug
Bovenaan