wat wilt het zeggen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Als eerste wil ik iedereen feliciteren met hun zwangerschap.
ik heb sinds een paar dagen zo'n ongi gevoel in mijn buik waar iedereen het over heeft en het voelt ook onder in mijn buik wat hard aan. Nu moet ik pas tegen eind van de maand ongi. worden. Kan iemand mij vertellen wat dit wilt zeggen heb wel gemeenschap gehad maar mijn vriend was niet klaargekomen en nu weet ik dat je van voorvocht ook zwanger kan raken. Moet ik nu gewoon afwachten tot ik ongi. hoort te worden of kan ik voor de zekerheid een test doen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Cami.

je kan nooit een test doen als je niet over tijd bent, en zelfs dan is er nog geen zekerheid!de eerste dag bedoel ik. en ja, tussen de tiende en veertiende dag van de eerste dag van je laatste menstruatie, ben je vruchtbaar en ook kan je van voorvocht zwanger raken maar dit gebeurd zelden of nooit.sommige vrouwen doen er jaren over, en hebben sex als ze vruchtbaar zijn en nog lukt het niet. andere zijn zeer vatbaar. daar is geen pijl op te trekken ik zou maar even afwachten wanneer je ongi moet worden en twee dagen later een test doen.ik denk dat het wel mee valt of voor jou tegen

Ik heb een test gedaan een week voordat ik ongi moest worden en die was positief. Het kan dus wel.Maar ik zou gewoon even je ongi afwachten.

Hoi, bedankt voor je reactie ja ik w8 ff af tot ik ongi moet worden en dan merk ik het wel.
Ik heb verder ook nergens last van ja mijn borsten voelen een klein beetje opgezet, maar dat kan ook vlak voor dat je ongi moet worden.
Ik laat nog wel weten wat het is geworden, want het lijkt me sterk dat ik zwanger ben heb echt verder nergens last van. Groetjes Cami

Terug
Bovenaan