Wat worden er veel jongens geboren????

Jeetje, wat worden er veel jongens geboren!! Waar blijven de meisjes??

Wij weten ook dat we een jongen krijgen, dus wij halen het meidengemiddelde niet omhoog..

Ik vind het wel spannend hoor, elke dag kijk ik of er baby's zijn geboren, het komt nu toch wel snel dichtbij... Maar ook vind ik het wachten nu wel lang duren... Het mag komen van mij!! Morgen naar de vk. Ben benieuwd wat zij zegt..

Succes voor iedereen die nog moet en voor diegene die al zijn bevallen, lekker genieten!!

Groetjes Maaike

Hee allemaal!
Ik krijg ook een jongetje, als het goed is, dus geen vrouwelijke bijdrage...
Ik vind het helemaal leuk om te zien hoe er steeds meer naampjes
tussen de onderwerpen verschijnen!
Het zorgt er ook bij mij wel voor dat de spanning en
het verlangen stijgen...

Ik moet woensdag weer naar de gyn.
Ben benieuwd wat hij zegt, kindje blijft nu maar groeien,
al gaat het met de suiker goed, hij was vorige week wel weer behoorlijk,
beangstigt me soms wel, al probeer ik er relaxed onder te blijven...

Nou, op naar de volgende namen!

Natalie

Typisch he? Al die jongens. Bij mij op de zaal in het ziekenhuis werden ook alleen maar jongens geboren. Ik maak me echt zorgen voor later , onze jongens zullen het moeten doen met oudere of jongere dames als ze op zoek gaan naar een meisje. Al zei mijn kraamhulp dat ze bij veel meisjes was geweest en dat wij haar eerste jongen sinds tijden waren. Dus wie weet is juni weer een meisjesmaand.

groetjes, keesje

Mijn ene nichtje loopt gelijk op met mij en krijgt een jongen.
Mijn andere nicht moet twee maanden later en krijgt OOK een jongetje.
Maar twee vriendinnen van me krijgen weer een meisje, dus dat scheelt.
Voor de zekerheid heb ik al wel wat contracten afgesloten en spaarplannen opgezet
voor de bruiloft later, met meerdere opties, wachten we gewoon af welke meid de leukste wordt....oooooohhhhh...

Nee, ik denk dat het vooral het zwanger-zijn is in mijn omgeving, dat zoveel voorkomt.
Wel leuk en erg handig, iedereen groeit met elkaar mee. Zitten we zometeen met zijn alleen in de ballenbak in plaats van op het terras, is weer eens wat anders...

Natalie

Hallo meiden,

Dat zegt niets hoor, bij ons op kantoor (30 medewerkers, 6 nieuwe ouders) de laatste 3 jaar 9 babys geboren en dat zijn allemaal meisjes, waaronder dus 2 van mij. Tja, ik weet het niet, maar de mijne is nr 10, zou het eindelijk een jongen worden?
We zullen wel zien, hoop dat het eindelijk eens geboren wordt!!

groetjes
Klarie

wij weten niet wat het gaat worden, we hebben nu 2 jongens. zal raar zijn, als het een meisje blijkt. zij, of hij, laat wel op zich wachten..nu 6 dagen overtijd.. misschie ook wel weer goed, want jakob met zijn waterpokken mag er nog steeds niet bij, zei de dokter.. hoe lang duurt dat nog, zeg!

Terug
Bovenaan