...wat worden ze al groot hè?!

...die kleine poppetjes van ons!

Las net over omrollen. Dat doet Stijn ook en sinds een paar dagen ook terug. Gelukkig!!! Want het is wel een stoer trucje, naar je buik rollen. Maar dan moet je wel ’s nachts de mamma roepen, als je met je neus tussen de spijltjes van je bedje ligt...

We eten sinds drie dagen naast fruit ook groente. Lekker worteltjes en broccoli... hihi, alles oranje en groen. Mamma begrijpt nu waarom er laatst een topic over wasmiddelen stond.

Op de crèche is er een baby'tje bij gekomen. Ben nu ineens niet meer de kleinste daar...

De Bugaboo is nu op de buggystand. Kunnen we gezellig naar de lammetjes kijken. Dan zeg heel zachtjes buhmmm tegen ze...

Op schoot zitten is ook zooooo gezellig. Heerlijk... vind de mamma dat!!!

En dan last but not least... ik kan onder water zwemmen! Nou ja, heel heel heel eventjes dan...

Veel liefs van Stijn en zijn mamma S.

Ze worden zeker groot...wij zijn op zoek naar een ledikant want Isabel ligt nog steeds in het wiegje. Het idee alleen al dat ik het wiegje straks uit elkaar zal moeten halen
Ik heb wel moeite met die dingen hoor, ook zoiets stoms, de bugaboo is nu nog met kinderwagenbak maar straks moet ie toch echt omgebouwd worden.
Ik kan slecht tegen veranderingen (zou ik een autist zijn )
Super vind ik het om te zien hoe die kleine babietjes steeds meer kunnen, maar het gaat zó snel.

Liefs Sharon

Nee je bent niet de enige hoor Renee! Ik heb soms ook veel moeite met alle nieuwe dingen die al zo snel komen. En van het wiegje..........dat is reuze herkenbaar. Ik had heel graag gezien dat Yara er wat langer in had kunnen liggen, maar ze ligt erg graag met haar armen in de hoera houding (zo noem ik dat maar) en dat ging met 4 maanden niet meer. Ze werd toen 's nachts weer ineens heel vaak wakker, dus is ze vanaf toen in haar ledikantje gaan slapen op haar eigen kamertje. Wat heb ik gehuild zeg, je beseft dan ineens weer hoe snel het gaat! Dat echte hele kleine is er dan af. Niet dat dat niet moet maar ja je weet wel.........

Leuk Toulouse om te lezen hoe het met jullie kleine gaat. Zo ontdekkingslustig als ze zijn. Bij ons is Yara in het rijtje van de kleinkinderen inmiddels ook al weer een plaatsje opgeschoven, mijn zusje is namelijk onlangs bevallen. Dan gaat het toch wel hard hoor zo'n jaar. Ik vond al altijd dat ze zo snel gingen maar nu, het lijkt wel of het nog harder gaat.

Groetjes Bloem 25

ahhhh, ja, traantje hè?! Ik vond het ook zo erg toen ik het hemeltje bij zijn ledikantje weg haalde.
Haha, sentimentele moeders. Maar nu gaat het wel weer. Na al die stoere trucen van Stijn vind ik het ook wel heel leuk dat hij zo’n grote jongen wordt. Mij koekeltje (wie zei dat ook al weer ook?) kijkt nu zo wijs uit zijn oogjes naar zijn mamma. Verlieft!!!

Ze groeien zooo snel!
Heb ook wel een beetje moeite met de veranderingen. Kan daar ook helemaal niet tegen.
Maar gelukkig komen er telkens nieuwe mooie andere dingen.
Het blijft wel lastig. Denk nog een maand en dan zal het wiegje naar zolder moeten en daarmee Vlinder helemaal op dr eigen kamertje slapen.   (ze slaapt nu alleen nog 's nachts bij ons op de kamer).

Liefs, Kar

Terug
Bovenaan