wat worden ze alweer groot zeg

Hallo meiden
Mijn oudste milton gaat vanaf 1 september alweer naar de peuterspeelzaal wel laat want hij wordt in september ook al weer drie ik ben wat later met opgeven geweest omdat ik hem aan zijn zusje   shanice wou laten wennen en toen was er inmiddels wel een wachtlijst maar eerst niet. We zijn ook bezig geweest om hem zindelijk te maken en jou hoor dat gaat perfect af en toe nog een ongelukje maar ik ben heel trots op hem. Ik vind het nou zo hard gaan.Shanice volgt haar broer ook altijd met kijken en aandacht trekken zodra hij verdriet heeft wil ze hem troosten en andersom ook dat is zo keigaaf om te zien en zijn echt heel dol op elkaar. Als ik met hun weggaat en iemand kijkt naar zijn zusje of naar mij dan kan hij al gelijk heel beschermend wezen door heel kwaad te kijken van blijf af zodra hij merkt goed volk is hij meestal wel weer vriendelijk van oja die ken ik wel maar als hij iemand niet moet zal het ook zo blijven. Hier kennen ze milton allemaal zodra ik zonder hem ben is het gelijk waar is milton of ze komen naar mij toe mag hij dat hebben of dat er word altijd aan hem gedacht leuk he. Maar ik zit er zelf wel en beetje tegen aan te hikken dat hij naar de peuterspeelzaal moet  ik was  altijd met hem hij heeft nog nooit een nacht bij iemand anders geslapen toen ik het ziekenhuis lag van shanice kwam hij met zijn vader mama jas aan en mee dat vond hij maar niks Ik kan dan wel even de volledige aandacht aan shanice geven want soms voel ik me schuldig want milton vraagt heelveel aandacht nou.Het is mooi om moeder te zijn maar soms is het ook wel pittig ze hebben van begin af aan geroepen in het ziekenhuis al jij heb kinderen met temperament en ja flink shanice helemaal die mept echt al flink van haar af en knijpen echt een heel pittig dametje groetjes lisette

Hoi

Mijn oudste dochter is nu bijna 2,5. Ze gaat sinds mei naar de peuterspeelzaal. ( dat mag hier vanaf 2 jaar) en ze vind het helemaal fantastisch. En dan heb ik ook even tijd voor mezelf en voor Tessa. carlijn wil op het moment ook graag alles samen doen. Samen puzzelen, samen tekenen en samen buiten spelen. Gelukkig wordt tessa nu wat actiever en kunnen hun samen spelen. Geniet toch maar lekker van je rustige morgen, het is druk genoeg met 2 kleintjes.

groetjes grietje

Hallo
Ja het is echt wel druk met 2 kindjes in het begin was net alsof ze afspraken dat ze een vieze luier gingen maken want dan kon ik ze aan de lopende band verschonen.Je komt echt niet meer aan jezelf toe maar dat komt wel weer als ze groter zijn.Toevallig had ik het nog met de kinderarts over en die zei ook dat de leeftijd van milton inderdaad heel veel aandacht vraagt.Soms midden in de nacht komt hij naar mijn kamer en zegt dan mama wil je mij naar bed brengen en een andere keer riep hij grappig he grappig he.Ik riep nee niet grappig was hij aan het dromen gewees en hij was ook in een boom en kon er niet meer uit vertelde hij.De gebroken nachten komen dus door milton en niet door shanice grappig he. Maar ze slapen wel heel vast want niet zo lang geleden was er iemand met zijn scooter tegen mijn voorgevel geredentegen de raam tot mijn voordeur dan weet je ook niet wat je overkom ik liep net naar de gang om naar bed te gaan ik heb wel even staan trillen want dat gaf een klap.Maar gelukkig sliepen milton en shanice door knap hoor. groetjes lisette

Terug
Bovenaan