wat worden ze toch snel groot

hall dames

Ik zit nu al een hele tijd op dit forum,
kan me nog goed herinneren dat we aan het kletsen waren over hoe het allemaal zou zijn als de kleine geboren zou zijn.
en zie ons nu?
wat worden de kids toch al weer groot he?
ik vind die foto's ook echt allemaal geweldig om al die kleine schatjes te zien.
tarik is van 1 augustus en gaat sinds vdw staan in de box en nu kijk ik even naar hem en zit hij opeens in de box te spelen.
echt geweldig
Ik heb ook een dochtertje van 6 en als ik zie hoe ze met haar broertje omgaat echt geweldig,
ik kan er wel van janken,
ik heb trouwens nog steeds mijn emoties nog niet helemaal onder controle, herkennen jullie dit,
kan overal wel om janken
vdw hadden ze mijn dochtertje gepest op school en ze was zou verdrietig dat ik zo een potje mee aan het janken was,
vreselijk.

Het word alweer aardig lang maar ik wou gewoon even zeggen dat ik echt veel steun aan jullie heb,
Meestal heeft altijd iemand wel een goeie tip als je ergens meezit.
ik wil jullie gewoon even bedanken.
we zijn gewoon een soort vriendengroepje geworden. (voor mijn gevoel)

Geniet allemaal van jullie prachtige kids.

Heel veel liefs Mascha

Hoi Masha

Inderdaad de tijd gaat vreselijk snel. Nora is van 17 augustus en staat ook. Maar die trekt zich overal aan op. Als je niet uitkijkt hangt je broek op enkels. Ook mijn zoon van 4 is helemaal verliefd op haar. Knuffelt de hele dag als ik hem zijn gang laat gaan.

Ook ik heb mijn emoties niet op een rij als het om mijn kinderen gaat. Ben ook wat milder geworden. We hebben een oegen zaak en kreeg heel vaak te horen dat ik een vreselijk hard iemand ben. Terwijl ik dat niet zo zie. Ik vertel mijn mening als iemand daar om vraagt en dat is wat ik denk en niet wat die gene wil horen.
In de zaak ben ik wel hard, maar dat moet soms ook wel. Maar ik merk nu dat ik wat milder wordt. Zal misschien komen dat mijn kinderen zo de overhand hebben. Die zijn belangrijker dan die hele zaak.

Maar ik moet ook toegeven dat ik op moeilijke momenten nog nooit zoveel "vriendinnen" heb gehad die effe wouden lezen waar ik mee zat en die me als de beste konden opbeuren.
Het leek wel of ze hetzelfde hebben meegemaakt hahahahahahahahahaha.

Liefs Tamara

Waar zijn die kleine babytjes toch gebleven, snif snif.
Nee hoor, het gaat heel erg snel maar ik vind deze tijd ook erg leuk!
Heerlijk die levendigheid en zelfs al kleine sporen van ondeugendheid!
En (kom ik weer) straks de eerste verjaardag!

Ik zit dan wat korter op dit forum want ben pas begonnen toen ons knulletje ik denk een maand of 8 was. Had ik het maar eerder ontdekt! Het lijkt me achteraf wel leuk als je al 'samen' begonnen bent tijdens de zwangerschap op dit forum.
Nou wie weet komt er nog eens een herkansing......

Hallo,

Ik heb me pas zojuist aangemeld, wilde het al eerder doen, maar het kwam er niet van..druk druk druk....
Mijn dochter Sophie is van 29 juni 2008. En ja het gaat inderdaad heel snel en die eerste verjaardag komt steeds dichterbij. Ik was vorige week bij een vriendinnetje, zij heeft een zoontje van 2 weken oud.....en ik kwam erachter dat ik me bijna niet meer voor kan stellen dat Sophie ook zo klein was.......
Zo raar hoe je "meegroeid" met je eigen kindje.

Groetjes

Terug
Bovenaan