hall dames
Ik zit nu al een hele tijd op dit forum,
kan me nog goed herinneren dat we aan het kletsen waren over hoe het allemaal zou zijn als de kleine geboren zou zijn.
en zie ons nu?
wat worden de kids toch al weer groot he?
ik vind die foto's ook echt allemaal geweldig om al die kleine schatjes te zien.
tarik is van 1 augustus en gaat sinds vdw staan in de box en nu kijk ik even naar hem en zit hij opeens in de box te spelen.
echt geweldig
Ik heb ook een dochtertje van 6 en als ik zie hoe ze met haar broertje omgaat echt geweldig,
ik kan er wel van janken,
ik heb trouwens nog steeds mijn emoties nog niet helemaal onder controle, herkennen jullie dit,
kan overal wel om janken
vdw hadden ze mijn dochtertje gepest op school en ze was zou verdrietig dat ik zo een potje mee aan het janken was,
vreselijk.
Het word alweer aardig lang maar ik wou gewoon even zeggen dat ik echt veel steun aan jullie heb,
Meestal heeft altijd iemand wel een goeie tip als je ergens meezit.
ik wil jullie gewoon even bedanken.
we zijn gewoon een soort vriendengroepje geworden. (voor mijn gevoel)
Geniet allemaal van jullie prachtige kids.
Heel veel liefs Mascha
Ik zit nu al een hele tijd op dit forum,
kan me nog goed herinneren dat we aan het kletsen waren over hoe het allemaal zou zijn als de kleine geboren zou zijn.
en zie ons nu?
wat worden de kids toch al weer groot he?
ik vind die foto's ook echt allemaal geweldig om al die kleine schatjes te zien.
tarik is van 1 augustus en gaat sinds vdw staan in de box en nu kijk ik even naar hem en zit hij opeens in de box te spelen.
echt geweldig
Ik heb ook een dochtertje van 6 en als ik zie hoe ze met haar broertje omgaat echt geweldig,
ik kan er wel van janken,
ik heb trouwens nog steeds mijn emoties nog niet helemaal onder controle, herkennen jullie dit,
kan overal wel om janken
vdw hadden ze mijn dochtertje gepest op school en ze was zou verdrietig dat ik zo een potje mee aan het janken was,
vreselijk.
Het word alweer aardig lang maar ik wou gewoon even zeggen dat ik echt veel steun aan jullie heb,
Meestal heeft altijd iemand wel een goeie tip als je ergens meezit.
ik wil jullie gewoon even bedanken.
we zijn gewoon een soort vriendengroepje geworden. (voor mijn gevoel)
Geniet allemaal van jullie prachtige kids.
Heel veel liefs Mascha