Wat wordt het geslacht van je kind volgens de chinese kalender?

Dag aanstaande moeders,

Er was vandaag iemand en die vroeg of ik wel eens had gehoord van de chinese kaldender.  Ik gelijk op gezocht uiteraard en volgens de kalender krijg ik een jongen.
www.babybox.nl/artikel.php?artikel=202  Voor alle mensen die dat ook wel grappig  vinden, staat hiernaast de link. Laat even weten wat het wordt en ik ben natuurlijk erg benieuwd in hoeveel gevallen het klopt !!

Groetjes

Hallo!

Nou bij mij klopt het inderdaad. De eerste keer zou ik een jongen krijgen wat juist was en nu de tweede keer een meisje en ook dat is juist. Teminste dat is wat de echoscopiste zei!!!
Ik ben benieuwd bij hoeveel mensen het klopt! Toch is het gek dat het voorspelbaar zou zijn. Want hoe zit dat dan bij meerlingen?

groetjes nathalie

Hoi. Volgens die kalender zou ik deze keer een meisje krijgen, maar volgens de echo's is het toch echt een jongetje (en ook een duidelijke haha..).
Bij mij klopt het dus niet!
Groetjes Anne-Marie

bij ons wordt het een jongen volgens de chinese kalender en bij de screeningsecha dacht de gyn dat ons zoontje een broertje krijgt .....
dus we zijn benieuwd!!

bij mijn eerste zoontje Stefan, klopte het wel. er werdt toen ook voorspeld dat het een jongen zou zijn.
liefs silvia

hoi hoi,

bij ons klopt het ook NIET

volgens alle bakerpraatjes en chinese voorspellings tabel

krijgen we een meisje

maar op de pretecho en screenings echo is het echt een jongen hoor

zeker weten hihihi 99%

groetjes moekje

Hoi,
Bij mijn zoontje klopte het wel. Of het nu weer klopt?
Volgens die kalender krijgen we een meisje...
Maar dat weten we pas als het geboren is..
Liefs Melanie 33.5 wk zwanger

Hoi,
Volgens de chinese voorspellingen en de bakerpraatjes zullen wij een dochter krijgen....Maar op de echo was er overduidelijk te zien dat het een jochie wordt.
Zegt dus helemaal niets.

Groet Yvet

Terug
Bovenaan