Wat wordt ze al groot

A

Anoniem

Guest
Eva groeit goed, kunnen we goed merken hier aan haar kleding, maatje 56 heeft inmiddels moeten wijken voor maatje 62. Pampers newborn 2 moet langzaamaan wijken voor pampers newborn 3. Borstvoeding ben ik nu langzaam aan het afbouwen, kan het gewoon niet combineren als ik zo weer ga werken, ik werk als beveiligingmedewerker en als er zich calamiteiten voordoen, dan kan ik moeilijk tegen de klant en mijn collega's zeggen, sorry nu even niet want ik zit af te kolven, dat gaat dus gewoon niet.

Verder ontwikkeld Eva zich goed, ik heb het boek "Oei ik groei" en dat vind ik een erg nuttig boek om te zien hoe de ontwikkeling allemaal gaat. Eva doet het volgens het boekje, ik moet wel altijd twee weken vooruit kijken zeg maar, omdat ik 42 weken zwanger was en die weken moet ik wel bij haar ontwikkeling erbij tellen.
Ze pakt nu dingen vast die ik haar geef, probeert zelf dingen te pakken, lachen kan ze heel goed en doet ze gelukkig ook veel, lekker babbelen in haar eigen taaltje tegen speelgoed en tegen wie het dan ook horen wil.
Gewoon gezegd een superheerlijk kind.

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

Alice

Hoi Alice.

Gelukkig gaat het goed  met je dochter Eva goed.
En de ontwikkeling ook.
Wanneer is Eva nog eens geboren?

Mijn dochter ze heet ook Eva gaat ook goed. Omdat ze 9 weken te vroeg geboren is moet ik rekenen vanaf de eigenlijk uitgerekende datum( 12 sept).qua ontwikkeling.
dus nu is haar ontwikkeling 2 maanden. Eva lacht ook en begint langzaam in de box dingen te pakken maar nog niet heel goed, maar dat zal wel komen. als ik haar wat in handjes doe dan houdt ze dat wel ff vast. Misschien komt het ook dat ze te vroeg is geboren en dat dit wat meetelt in de ontwikkeling

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan