Hoi mama's,
Tussen alle drukte door wil ik uiteraard tóch weer even met mijn kleine meid showen, ze wordt al zo "groot"! Ze grijpt al bewust naar dingetjes, brabbelt de oren van je hoofd, lacht zodra je ze aan kijkt en draait zich nu al sinds 2 weken van buik naar rug en andersom scheelt het maar een haartje.. Madam is net 9 weken oud!
Volgende week zaterdag vieren we eindelijk haar geboorte met een groot kraamfeest. Hopelijk zit het weer een beetje mee zodat we lekker de tuin in kunnen (is de opzet), want ik weet anders niet waar ik met 80 man heen moet hahaha.. Nu dus druk met de voorbereidingen, maar wordt er altijd een beetje nerveus van.. Heb ik wel genoeg in huis, komt iedereen (of hebben ze vergeten af te zeggen?), heb ik alles op tijd af en klaar, hoe zit het met het weer? Pff...
Maar ik heb er zo'n zin in!! Natuurlijk amper kraambezoek gehad vanwegen het feest (en mijn gedoe), dus kan niet wachten om mijn klein lief meisje aan iedereen te laten zien! Maar dat is dus volgende week pas, dus ik show hier nog maar een keertje hihi..
Gwenneke Penneke... 9 wk (zoals Kay haar noemt)
Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen