...Wat wordt ze al "groot"!

Hoi mama's,

Tussen alle drukte door wil ik uiteraard tóch weer even met mijn kleine meid showen, ze wordt al zo "groot"! Ze grijpt al bewust naar dingetjes, brabbelt de oren van je hoofd, lacht zodra je ze aan kijkt en draait zich nu al sinds 2 weken van buik naar rug en andersom scheelt het maar een haartje.. Madam is net 9 weken oud!

Volgende week zaterdag vieren we eindelijk haar geboorte met een groot kraamfeest. Hopelijk zit het weer een beetje mee zodat we lekker de tuin in kunnen (is de opzet), want ik weet anders niet waar ik met 80 man heen moet hahaha.. Nu dus druk met de voorbereidingen, maar wordt er altijd een beetje nerveus van.. Heb ik wel genoeg in huis, komt iedereen (of hebben ze vergeten af te zeggen?), heb ik alles op tijd af en klaar, hoe zit het met het weer? Pff...

Maar ik heb er zo'n zin in!! Natuurlijk amper kraambezoek gehad vanwegen het feest (en mijn gedoe), dus kan niet wachten om mijn klein lief meisje aan iedereen te laten zien!  Maar dat is dus volgende week pas, dus ik show hier nog maar een keertje hihi..

Gwenneke Penneke... 9 wk (zoals Kay haar noemt)

Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen

Hoi Esmee,

Ja...zucht wat gaat het snel he!
Gwen is ook niet meer dat baby-baby, als je begrijpt wat ik bedoel.
Kan me helemaal voorstellen dat je uitkijkt naar jullie kraamfeest, eindelijk een feestje. Jullie hebben al pech genoeg gehad.
Hoe is het nu met je?
Ik neem aan door alle ziekenhuis opnames tussendoor dat je extra verlof krijgt, of krijg je gewoon de 16 weken?

Hier groeit Thomas ook als kool.
Meneer is nu 11 weken oud en zit van shirts al in maat 68.
In de kinderwagen word het ook al behoorlijk krap, hij past nog wel natuurlijk maar niet tot 8 maanden!
Ook hij probeerd al een tijdje van rug naar buik te rollen, alleen het lukt niet helemaal omdat ie nog niet doorheeft dat ie zijn arm mee moet draaien! Hevig protest klinkt er dan omdat het niet lukt hahahaha.
Ook met slapen is het een rolmodel, tussen 7-8 uur sávonds de laatste fles en we moeten hem smorgens wakker maken.
Overdag veel brabbelen en lachen.

Met mij (dat vroeg in mijn efteling topic) gaat het ook wel goed.
Ik heb deze week weer gewerkt, viel me niet tegen.
Mijn lichaam is alleen vreselijk waardoor ik merk gewoonweg minder goed in mijn vel te zitten. (vooral die hangbuik...zucht)
Maar vanaf komende week wil ik weer gaan sporten, dus actie!!
Ze hebben Zumba lessen op de sportschool, lijkt me erg leuk om te doen!

We hebben het volgens mij wel getroffen he!
Er zijn ook andere verhalen van huilbaby's, ik ben echt blij dat Thomas dat niet heeft.

Geniet nog lekker van je verlof, het is nu zo mooi weer!!!

En dan hier nog even een foto van Thomas

Groetjes Elise.

Hoi Esme

Wat gaat de tijd snel he?
Ik geloof alleen dat ik me een weekje vergist heb. Ik dacht dat Daniek al 10 weken was...

Wat een heerlijke schat is Gwen toch... Ze heeft ook zo'n mooi en gaaf koppie....
En wat lief dat Kay haar Gwenneke Penneke noemt.... Smelt.
Stefan zegt steeds: meiske....

Met Daniek gaat het verder ook goed. Ze heeft alweer maat 62 aan. Jammer dat dat kleine spul alweer de kast in kan...  Ze weegt nu 5500 gram en was alweer 60 cm.

Gelukkig is het ook een makkelijke baby. Ze slaapt al weken door. Zelfs overdag slaapt ze veel. Als ze wakker is dan is ze vrolijk en lacht ze veel. Ik heb verder nog geen tekenen van omdraaien gehad, maar goed, ieder zijn eigen tempo....

Met moeders gaat het ook wel weer goed. Heb alleen nog wat last van mijn wond (hetgeen ontstoken was) als ik druk ben geweest en als ik een te strakke broek aan heb.
Ik wil ook weer gaan sporten, maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.

Ik zou niet weten hoe ik hier foto's moet plakken, dus de geinteresseerden verwijs ik door naar mijn hyves.

Esme... ik wens je een heel fijn kraamfeest toe. Hopelijk worden jullie erg verwend met mooie cadeau's, veel bezoek en stralend weer!   Maar het mooiste hebben jullie al: Een prachtige dochter en een stoere zoon....
Geniet ervan!!!

Groetjes
Margo

Je hebt een heerlijk meissie! Wees er maar lekker trots op en ga inderdaad genieten van haar kraamfeest, lekker alle aandacht voor jullie. Je hebt het wel verdiend.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan