Wat zal dit zijn?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Gisteren was mijn (geschatte NOD, 1e ronde dus???) Nu heb ik al 2 dagen ontzettende krampen van de ongi... en gisterochten ook wat bloed na plassen... daarna bleef het weg.. Gisteravond weer wat bloed na het plassen... en weer bleef het weg en vanmorgen weer en nu weer niks??? Het is trouwens geen helder rood bloed... het is een beetje bruinig...
Iemand hier ervaring mee?

Na het stoppen met de pil kan alles wat in de war zijn, je zegt dat dit de eerste ronde is na het stoppen met de pil. Bij mij duurde de eerste ronde 45 dagen en de tweede 76 dagen met tussendoor bloedverlies, rood bloed maar ook bruin bloed.Ik had ook allerlei verschijnselen die leken op zwangerschapsverschijnselen. Je lichaam moet nu alles weer zelf gaan doen en dat kan eventjes duren, ik zou me niet teveel zorgen maken en je lichaam even de tijd gunnen om alles weer op te pakken. Soms kan het wel een aantal maanden duren voordat je cyclus weer op orde is...

Kan het zijn dat ik je nickname ook op een ander forum ben tegengekomen???

Ja dat kan zeker kloppen!! Ik was hier op het forum... maar vorige week kon ik niet meer op de site... dus toen ben ik even verder gaan kijken en nu zit ik op 2 forums... Net zo gezellig haha

spannend hoor ik zou het echt niet kunnen uithouden hoor en gewoon een test doen het kan ook innestelingsbloeding zijn.
Voor ons is morgen de dag maar heb al ongi klachten dus zal het vandaag of morgen wel worden

Jah ik heb vrijdag getest met een test die 4 dagen voor je nod kan en die gaf negatief aan... dus ik heb zoiets ben niet zwanger... maar nu mijn ongi zo raar doet begin ik toch te twijfelen of ik niet te vroeg heb getest... maar ik voel me gewoon echt ongi dus ik wil het nog even aanzien.

probeer in ieder geval rustig te blijven heel belangrijk en laat je niet gek maken door je lichaam!!

Dat is soms wel moeilijk hor, je niet laten gek maken door je lichaam.
Vorige maand, alleen maar klachen, ik was er ook heel veel mee bezig, maar niet zwanger.
Nu probeer ik er niet mee bezig te zijn, en ik heb totaal geen klachen. Had ik bij mij dochter trouwens ook niet, voor dat ik wist dat ik zwanger was. mmmmm, misschien een goed teken. haha

Wacht het nog even af! Vorige maand had ik precies hetzelfde, de dagen gedurende mijn NOD steeds een beetje bruinverlies en dan weer niets... Na een dikke week heeft mijn ongesteldheid pas echt doorgezet... Dus wat niet is kan nog komen (helaas)..

Terug
Bovenaan