wat zal het worden?

Hoi meiden,

Hier weer ff een berichtje van moi!! Ik word nu gek van de onzekerheid hoor!! Ik heb sinds donderdag bruine prut (gatsie) en do iets bloedverlies (beetje slijm) maar nog steeds een hoge temp (vannacht nog 36.8) geen ongi-pijn niks...en ik heb dus voor het eerst een eisprong gehad, dus ik denk als ik echt ongi word dat het wel met wat meer bloed en ongi-pijn gepaard gaat...maar een eventuele innessteling lijkt het mij ook niet toch??? Ik heb dan liever dat ik nu ongi word en mijn temp daalt dan dat ik in onzekerheid blijf...want in principe moet ik op dag 3 of 5 van min cycles weer beginnen met clomid,,maar zolang mijn temp hoog blijf mag het niet van de arts....we wachten af!!

Liefs, moi xxx

Lieve Moi,

Joepie eindelijk een ei!!! Ik zei het toch het komt goed!! en misschien komt het wel helemaal goed en zie ik je straks bij het mei forum!!! Dat zou toch wel helemaal super zijn. Het klinkt goed in mijn oren. Hoge temp, innesteling? Wanneer heb jij je ei gehad?

Liefs Bibi

Hey bibi,

Super dat je weer zwanger bent meissie!! Ben super blij voor jullie! Ik heb volgens mijn temp-lijst op dag 21 (vorige week wo) een ei gehad...en ik zit vandaag op dag 31..temp nog hoog, maar ik vetrouw die bruine prut niet he??? Had of heb jij hier ook last van gehad?? Ik heb ook nog geen enkel teken van een eventuele zwangerschap!! Ik hoop het zoooo,,,, zou super zijn, samen verder kletsen op het mei-forum!

ik ben ook erg blij dat ik eindelijk een ei heb gehad, maar het is geen garantie dat ik nu steeds een ei krijg....maar ja, we zien het wel!!!

meissie, doe rustig aan,,,en ik hoop dat je er van kunt genieten!!

Liefs, moi xxx

Moi,

Tja die bruine prut heb ik dit keer niet gehad (tot nu toe nog niet). Maar vorige keer wel toen begon het met bruinige afscheiding maar ja je weet het niet. Het kan best een innesteling zijn natuurlijk dat kan ook met bruinige afscheiding beginnen of je wordt toch ongi. (hoop ik natuurlijk niet voor je).

Het hoeft ook nog niet dat je tekenen hebt, het is dan nog zo pril dus het kan nog komen. Die misselijkheid begon bij mij een week na mijn ei.

Maar je hebt in iedergeval een ei gelegd! en daar kun je toch wel heel trots op zijn. Ik ben in iedergeval wel heel trots op je dat je een ei hebt. De eerste toch sinds hele lange tijd? En een ei is er om bevrucht te worden en dat heb je ook nog goed geregeld zag ik dus moed houden en hoop!! Komt goed! Super zaad is aanwezig dus wat wil je nog meer. Ik heb er goede vertrouwen in en laten we het hopen dat het een innesteling is.

Liefs Bibi

Duim, duim, duim, ik blijf voor jullie duimen hoor Moi! Wie weet is het wel een innestelingsbloedig, met dat superzaad van jouw vent zou het kunnen... Ik hoop het toch zo! Laat je even weten of die bloeding nog verergert of juist minder wordt?

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan