Wat zal het worden :-)?

Ik vraag me steeds vaker af nu we alle tests hebben doorlopen wat het zou kunnen zijn. Een jongen of een meisje.

Mijn eerste kind was een jongetje. Een jongetje als een meisje is hier van harte welkom, ik heb niet een specifieke voorkeur ofzo.

Er wordt al druk gespeculeerd en gegokt in mijn familie, en ik heb zelf geen idee maar ben zoo verschrikkelijk nieuwschierig.

WIe heeft nu een sterk gevoel was het zou kunnen zijn?

Ik ben ook zo nieuwsgierig. Wij willen het ook graag weten. Ik heb zelf heel erg het gevoel dat het een meisje gaat worden. Bij mijn zoontje was mijn voorgevoel ook juist. Het is allebei welkom hoor trouwens. Ik heb geen voorkeur. Zodra de gyn ziet wat het gaat worden mag hij het zeggen van mij, hihi.

wij houden het als verrassing totdat de kleine zicht aanbied, haha! de vorige keer hebben we dit ook gedaan en dat vonden we erg leuk.
tegenwoordig kan je alles weten en dit vinden we juist dat dit een verrassing oet blijven.
ik moet as donderdag weer een keer naar de vk, ben erg benieuwd of alles nog goed gaat, waarschijnlijk gaat ze nu proberen om het hartje te luisteren!
fijne zondag nog!

Ik heb al 2 kids en 2x klopte mijn voorgevoel niet! Nu denk ik heel sterk dat ik een jongen in mijn buik heb, DUS het zal wel een meid zijn, :)
Het maakt mij overigens niks uit, maar ik wil het wel graag weten, daar ben ik te nieuwsgierig voor!

Wij hebben heel lang getwijfeld of we het wilden weten, maar toch besloten dat we te nieuwsgierig zijn... ;-)

22 november gaan we voor de 20 weken echo en dan maar hopen dat het ook echt te zien is (nadat is vastgesteld dat de gezondheid enzo klopt): SPANNEND!!

ook bij ons blijft het een verassing.
bij de 1e wisten we het ook niet. ook al was het voor mij lastig om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen, maar dat is me gelukt. zolang ik maar niet die 20 weken echo of de pretecho had :).

en ik kan je zeggen dat de verassing erg leuk is. vooral als je man denkt dat het een jongen wordt en ik een meisje. ook nu denken we weer verschillend. hij denkt een jongetje en ik denk een meisje. we hebben al een meisje.

xx

hallo

wij denken allebei zelf dat het een jongen wordt en veel mensen zeggen het ook en andere denken weer een meisje. maar ik ben heel benieuwd!!11 november hebben we de 20 weken echo dus dan weten we of we een gezond kindje krijgen en wat het is!! we vinden het heel spannend!!dit is onze eerste dus helemaal spannend!!

groetjes Annet

Bij de eerste vertelde mijn moeder dat ze een droom had gehad waaruit bleek dat ik zwanger was van een meisje :). Echt hilarisch aangezien ik toch echt zwanger was van een jongetje inclusief slurfje.

Lijkt me wel heel stoer om het helemaal niet te weten. Ik ben daar te nieuwschierig voor vrees ik.

Dus 10 november weten we het hopelijk...

Terug
Bovenaan