wat zal het worden

ik heb erg veel last daarbij moet ik een hoop alleen doen dus vandaar dat ik heel weinig op het forum nog kom
maar wou toch even wat van me laten horen
12 december zal ik definitief horen of ik een keizersnede krijg of niet ze willen er eigenlijk niet aan omdat er een kans is dat ik voor langere duur in een rolstoel kom
daarbij gaan ze mijn kindje opnieuw meten indien mogelijk ze is klein dus dat zou voor een natuurlijke bevalling goed uitkomen maar lichamelijk gaat het zo beroerd dat ik even moet afwachten maar ik kies ook liever voor keizersnede en waarom omdat ik dan iemand bij me heb en niet alleen hoef te bevallen en op andere dingen kan voorbereiden met mensen
ik ben in april verhuisd en heb hier eigenlijk niet echt nog de gelegenheid gekregen om wat op te bouwen dus moet echt alles alleen regelen best pittig maarja het is zoals het is
ik wil iedereen alvast mocht ik niet meer op het forum kunne komen fijne dagen wensen en een goede jaarwisseling en natuurlijk ook sterkte met de bevalling en geniet er lekker van als jullie de kleintjes vast hebben ik wens jullie dan ook veel gezondheid toe

liefs miranda
 
Hai,

Heel veel succes volgende week met je gesprek en als we je niet meer zien hier, hele fijne dagen en een voorspoedige bevalling!!

groet
Mariska
 
Hay meid,

Wat heftig allemaal zeg. Ik wens jou ook het allerbeste en ook al het goeds! Ik hoop dat je rustig aan kan doen en wens je, ondanks de pijn, nog rustige laatste loodjes......

dag meisie, lief dat je dit nog even kwam vertellen...

sterkte, groetjes me
 
Terug
Bovenaan