wat zal het zijn? hellup!!!!

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal

Wie kan mij   vertellen wat er nog anders aan de hand zou zijn? Ik ben namelijk nu op dag 52 terwijl mijn langste cyclus 43 dagen duurde. Ik heb een aantal (jaja) testen gedaan de afgelopen tijd en de uitslag is negatief. Hoe zou dit kunnen? Wie heeft hier ook ervaring mee? Ik ga in de kerstvakantie naar de ha als ik nog niet ongi word. Wie heeft er advies om mij gerust te stellen? Als ik eenmaal ongi ben geworden na de pil kan het toch maar niet zomaar stoppen?

alvast bedankt

veel liefs wies

hoi Wies,

Als je heel erg graag zwanger wilt worden, kun je ook ongemerkt je menstruatie ophouden. Voordat Emma geboren was, heb ik  een cyclus gehad van 8 weken (!). Ik ben ook bij de ha geweest en die stuurde mij weer naar huis met een: wacht nog maar  even, het komt waarschijnlijk wel vanzelf. De kans dat je zwanger bent is heeeeel erg klein.
Toen ik dat antwoord hoorde en daarbij al een paar keer negatieve testen, was het voor mij wel duidelijk: ik was niet zwanger. Prompt de volgende dag werd ik ongesteld. Bij mij was het gewoon een kwestie van heel erg graag zwanger willen worden en daardoor de menstruatie ophouden. Niet echt handig, want als je toch niet zwanger bent, dan wil je heel graag z.s.m. weer ongesteld worden: Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

succes, en ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft wachten.

Liefs,

Ingrid

Terug
Bovenaan