Wat zal ik doen?

A

Anoniem

Guest
Hi Lady's,

Ik heb even jullie advies nodig.
Ik zit nu op dag 49 en nog steeds niet ongi, 2x negatief gestest (laatste keer was 2 weken terug).
Heb voor de rest (bijna) nergens last van, ik voel mijn buik weleens (ontpilling?) , mijn onderrug doet ook een beetje zeer (het bed?), heb erge jeuk aan mijn benen (?), mijn tepels voelen wel anders aan als normaal, gevoeliger (of ga ik daar juist extra op letten?)
De test ligt hier nog in de kast, maar ik ben zo bang op een teleurstelling dat ik eigenlijk niet zo goed durf, stom he?
Zal ik het nog een x proberen of is mijn cyclus nog aan het experimenteren? (ben sinds dec '05 gestopt)

help!

Hai!!

Mijn laatste cyclus duurde 50 dagen en ik was er heilig van overtuigd dat het zover was. Drie testen gedaan, maar nee alledrie hartstikke negatief!!

Ik vind het moeilijk om te zeggen wat je moet doen. Maar ik zou testen. Dan weet je het ook zeker...... Het is wel zonde van je geld elke keer, maar ik ben daar zelf niet zo moeilijk in, dus dat is heel persoonlijk. Het is nu wel al twee weken geleden dat je hebt gestest, heb je sindsdien nog geklust? Dan zou je eisprong daarna dus geweest kunnen zijn.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Doe wat je gevoel je ingeeft.

Liefs en succes

Benthe

he mirjam

wat een spanning dan he?? porbeer btje relaxed te blijven... en als het al 2wk geleden is van de laatste test zou ik het gewoon nog een x proberen!!! nu zit je tog maar aan 1 ding te denken... het laat je toch niet los!!! heb je onregelmatige cyclus by the way??
he meid heel veel succes!!!!!!!!!!!!!
ik duim voor je en denk aan je!!!!!!!  
liefs cenn  

Thanx!

Ik heb inderdaad een onregelmatige cyclus (denk ik) ben sinds dec. nog maar 2 x ongi geweest.
1x na 5 weken en 1x na 2,5 week en nu al bijna 50 dagen niet meer.
We hebben wel altijd braaf om de 2 dagen geklust, want je weet immers maar nooit toch? :)

Als ik zover ben om te testen horen jullie dat!

Hoi mirjam!!!

ik wilde je gewoon even succes wensen!
ik ken jullie situatie niet zoals je natuurlijk wel weet.
maar ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is!
(ik denk dat ik nogmaals zou testen)

good luck

Jazzie

Om de twee dagen?
Oooooohw, mag dat ook.
En ik trouw om de dag.... pffff
Na 37 dagen vind je dit mooi geweest hoor, niet?

Hoi Mirjam,
Ik denk dat ik toch nog een test zou doen, dan heb je toch ( voor zover dat kan) zekerheid. Als het niet zo is kan je menstruatie ook doorzetten. Ik heb dit ook eens gehad en toen ik nogmaals getest had kwam mijn menstruatie ook doorzetten. Je lijf kan gekke dingen met je doen, zeker als je het heel erg hoopt. En wie weet is het wel zover! Dan weet je dat ook!
Moeilijk he?
Heel veel succes, laat je even wat weten?
Groetjes janneke

hoi mirjam

ahahahgggggrr balen zeg! ik snap je gevoel. ik zou zelf nog een keer testen en misschien langs de ha gaan. tenminste dat was mijn plan (wat gelukkig niet meer nodig is!).   verder is het moeilijk om te bedenken wat het beste is........ dat is heel persoonlijk. we leven in ieder geval met je mee en je kunt lekker frusti reageren tegen ons...... we lezen met je mee!!!!!
heel veel succes en hopelijk heb je snel zekerheid!!!!!
groetjes mayoQ

Terug
Bovenaan