Wat zal ik doen??????????????????

A

Anoniem

Guest
Woensdag zou ik weer ongi moeten worden. Heb veel last van zwangerschaps kenmerken, dus heb hoop ook zwanger te zijn. Maar kan ik nu echt pas testen vanaf woensdag?????????????/ Ik ben mezelf lekker gek aan het maken nu. Mijn hubbie vindt dat ik nu nog niet moet testen maar ik wil het zo graag!!!!!!!!!!!!! Als ik nu zou testen is het dan nog te vroeg om toch een positieve uitslag te krijgen of niet????
Wat zal ik doen, ik hoop op wat reacties. (de test ligt op mij te wachten.....)

Ik zou zelf gewoon testen, is het negatief, dan kan je toch altijd nog een keer testen over een paar dagen?
Groetjes en laat je weten wat het geworden is?
Noor

he meid..als je zo gek word van de twijfels zou ik ook gewoon gaan testen!!!! risico is alleen dat het hormoon mogelijk nog niet te traceren valt...dus mocht test negatief zijn,dan blijft er nog altijd een kans!!!! bij de 1 staat er gelijk al een 2de streep en bij de ander duurt het wat langer!!!! heel veel succes!!!!!!!!
en idd laat je het ff weten?

liefs mij
cenn

Testen! Ik zou testen, maakt het uit. Om het zeker te weten moet je wachten tot na de NOD, maar da's geen reden om nu al te testen, toch? Waarvoor zou je eigenlijk niet testen als je dat wel wilt?

Terug
Bovenaan