wat zal ik doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zit even in twijfel. Ik had zaterdag mijn nod geteld op 34 dagen, van de laatste keer.
Vorige week woensdag heb ik een klein bruin streepje afscheiding gehad, maar verder niks.
Ik zit nu dus op 36 dagen.
Zal ik morgen vroeg testen of moet ik nog maar langer wachten???

Liefs annie1

Hoi hoi,

Als je cycles de afgelopen  keren 34 dagen is geweest  en je morgen op 37 dagen zit en nog niet ongesteld bent zou ik er een testje aan wagen. Ik heb gelezen dat een klein beetje bloedverlies ook met de innestelling te maken kan hebben.
Heel veel succes, ik hoop op goed nieuws voor je !!

Groetjes, Vlnder11

Hihi ik vind het al knap dat je gewacht hebt tot nu! Ik zou al testen als ik niet ongi werd op m'n NOD (hoe bedoel je wanhopig! )

Hoi Annie!

Lekker testen!! Hopelijk is het positief, zoniet kun je alsnog over een paar dagen weer een test doen. Succes!!!!! Ons wel op de hoogte houden hé!

groetjes mo

Ik zou zeggen, TESTEN!!!!
Succes!
Ben benieuwd.

Groetjes mamaloe

Hoi!

Zag dat je op mijn topic had gereageerd. Nou voor jullie ook spannend.
Ik ben er nog niet uit. Waarschijnlijk zal k in een opwelling een test doen. Moet bijvoorbeeld niet s ´avonds bedenken dat ik s ´ochtends een test ga doen want dan doe ik geen oog dicht.Laat maar weten als je morgen hebt getest! Ik ben benieuwd. Hoe is het bij jou met die krampen? Vrijdagnacht zijn ze het ergst geweest en zaterdag ook maar wat minder. Nu voel ik ze af en toe nog maar de scherpe randjes zijn ervan af.
Ik zal voor jullie duimen!    

Groetjes Cail

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie snelle reacties!!
Ik ga morgen ochtend voor mijn werk de test doen! Ik laat jullie zsm weten morgen wat het is!!!
Duim maar voor me!!

xxx Annie1

Hai Annie,

Als ik jou was zou ik ook testen! Ik ben heel benieuwd. Ik ga zeker duimen voor je!

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan