wat zal ik doen???

Hoi allemaal,

Vorige week werd Hjerre ziek. 39,5 koorts, lusteloos, huilerig, je kent het wel.
Hij had het maar over auw, auw, maar ik kon niet duidelijk krijgen waar die auw zit.
Nu kwijlde hij als een bezetene en hapte bijna niet in zijn eten. Tandjes denk je dan, zo ook ik. Maar Hjerre heeft nooit last gehad van zijn tandjes, en ook zijn kiesjes zijn al door. Ik toch met hem aan de chamodent druppels, maar dat lijkt niet echt te helpen...

Inmiddels is de koorts over, maar heb ik nog altijd een bleek jongetje, dat veel huilt en heel hangerig is en vooral ook veel slaapt. Hij sliep normaa van 7 tot 8 en s' middags van 12/1 tot half 3. Nu van 6 tot half 10 en s' middags van 12 tot 4........

Ben eigenlijk heel ongerust...dit is mijn mannetje niet....en bulten zie ik ook niet zitten in zijn mondje, maar hij blijft ben hebben. En huilt heel veel, vooral wanneer hij uit bed moet...
Is dit misschien een sprongetje? Is hij ziek? En zal ik voor de zekerheid maar morgen naar de dokter gaan?

Groetjes van een ongeruste Hanneke

Lieve Hanneke,

Gewoon gaan! Als jij je ongerust maakt, maak je toch een afspraak bij de ha? Als er niks lichamelijks is, weet je dat ook weer en hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. En als er wel wat is, ben je er op tijd bij. Het is jouw kindje en jij weet hoe hij normaal is en doet.

Geen onnodige zorgen maken hoor, gewoon bellen morgen......

Sterkte met je mannetje en hopelijk slaap je vannacht wel lekker.

Liefs
Susan

Ik zou ook naar de huisarts gaan. Al is het alleen maar om voor je geruststelling uit te sluiten dat alles in orde is.
Misschien heeft hij wel een ontsteking in zn mond oid

Heel veel sterkte en hoop dat je mannetje weer snel de oude is

Hey!

Gewoon langs gaan hoor! Onze huisarts ziet ons liever voor jan doedel komen als dat we te lang doormodderen. ( Zijn eigen woorden..!)
Hij vertelde nog wel iets nuttigs: Kinderen onthouden en noemen vaak de plaats waar ze erg pijn hebben gehad of een plek die "indruk" heeft gemaakt. Voorbeeld van Thomas, deze was eens bij opa en oma gevallen en had zijn polsje bezeerd. Als hij nu valt en we vragen of hij een kusje op de zere plek wil moeten we nog steeds zijn polsje een kus geven... Met andere woorden, het is altijd zijn pols die pijn doet...
 Dus wie weet waar ie pijn heeft eigenlijk?
Succes ermee!

Kus Marieke

wat sneu voor je mannetje!!
ik zou ook zeker vandaag de HA bellen, beter te vaak dan te weinig!
Laat je even weten hoe het geweest is?

Liefs en sterkte, knuffel voor Hjerre!

Jenneke

Hey meissie,

Ik zou idd meteen de dokter bellen!
Dankzij mijn aandringen etc... bij de dokter/weekendarts werd mn meissie opgenomen in t ziekenhuis, ze bleek uitgedroogt te zijn!
Ik zeg altijd zo:

BETER 10X TEVEEL BELLEN DAN 1X TE WEINIG!!!

Succes en laat je ff weten hoe t gaat verder?
Groetjes,

Reimara

Hoi,

Ik reageer, omdat ik dit herken van een tijd geleden bij Skip. Hij was ook ziek, maar ook ik kon niet achterhalen waardoor of waarvan. Ook hij zat steeds met zijn handen in zijn mondje en met zijn vingers in zijn keel. Dan kokhalsde hij vaak... en ik maar steeds mopperen dat dat geen leuk spelletje was...... zielig.
Toen ging ik voor iets anders met hem langs de huisarts en voor de zekerheid liet ik die ook even in zijn mond kijken.... wat bleek. Hij had een keelontsteking GEHAD.... zijn lichaam had dit zelf opgelost, maar dat is dus wel gepaard gegaan met veel pijn waarschijnlijk. Toen voelde ik me wel even een suffe moeder. Aan de andere kant was ik ook weer blij dat hij het zelf opgelost heeft, antibiotica is ook troep.
Ik zou dus toch even laten kijken, zeker de combinatie met dat vele slapen. Dat geeft toch aan dat zijn lichaampje ergens tegen strijdt.   Misschien ook wel een keelontsteking of zo.
Beterschap!!
Groetjes, Noortje

Het ergste wat er kan gebeuren als je bij de ha langs gaat is dat ie je een zeur vind. LEKKER BELANGRIJK!! Als jij weer naar huis gaat is hij het vergeten, en weet jij wat er met je kindje is.
Gewoon bellen, en gaan.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan