wat zal ik doen???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik heb om zes uur onze kleine man op bed gedaan. Dat doe ik elke avond en meestal wordt hij na een half uurtje wel wakker. Het is nu kwart over negen en hij slaapt nog steeds. Ik ben wel al wezen kijken of alles goed gaat en dat is gelukkig zo, maar ik vraag me af of ik hem wakker zal maken. Normaliter gaat hij pas om negen uur op bed en komt dan nog twee tot drie keer. Zal ik hem wakker maken met het risico dat hij straks heel sjaggie is of zal ik hem laten slapen met het risico dat hij vannacht om vijf uur klaarwakker is? wat zouden jullie doen?

Groetjes van Marloes

Hmm... moeilijk iets!!

Ik denk dat ik hem toch maar laat slapen.
Wie weet slaapt hij wel door!!
Dat zou geweldig zijn toch?!

Nogmaals vind ik het een moeilijke keus.

Succes met je keus! Laat je nog wel ff weten wat je gedaan heb, en hoe het is afgelopen?

Groetjes Debby.

Hallo,

Ook ik vind het een moeilijke keuze.
Maar ik zou hem denk ik ook laten slapen wie weet slaapt ie inderdaad door en heeft ie het nodig.

Succes met je beslissing.
( misschien heb je het al genomen het is inmiddels ook alweer drie kwartier later )

Ik zou hem gewoon laten slapen. Zolang ze slapen hebben ze het nodig.
Het risico dat als je ze wakker maakt en ze zijn chachrijnig en willen dan helemaal niets is mij te groot ( heb dit al eens meegemaakt en kon toen om half 6 'ochtends een fles gaan maken omdat hij honger had).
Meestal als ik Daan laat slapen, dan slaapt hij gewoon een gat in de nacht en wordt de volgende ochtend pas weer wakker.

Liefs Saskia

Hoi Marloes,
het is inmiddels de volgend ochtend en ben benieuwd of je hem toch hebt wakker gemaakt of dat hij vanzelf wakker is geworden.
Ik heb het ook weleens gehad hoor dat ik dacht zal ik haar nou wakker maken? Maar dan liet ik haar toch maar liggen en net op dat moment of ff daarna  werd ze dan zelf wakker!

Groetjes van Sonja

Hoi dames,

ik heb hem laten liggen. Om 23.00 uur kwam pappa uit het werk en toen werd Stijn wakker. Hij heeft gedronken, zijn pyjama heb ik aan gedaan want hij lag gewoon in een shirtje in zijn slaapzakje en om middernacht is hij naar bed gegaan waar hij heerlijk lag te brabbelen tot hij in slaap viel. Om 2.30 en om 5.30 heeft hij nog een voeding gehad en is gelukkig heeft hij wel nog geslapen tot half zeven de wekker ging.

Groetjes van Marloes

De ene dag hebben ze gewoon meer slaap nodig dan de andere. Lekker laten slapen, denk ik. Zoals je ziet is het prima gegaan.

Lotte heeft afgelopen week ook overdag ineens drie (!) uur achter elkaar geslapen. Een ook 's avonds presteert ze dat wel eens. En dan wordt ze idd laat op de avond wakker en gaat daarna ook eigenlijk direct weer slapen.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan