wat zal ik doen?

ik zit even ergens mee te worstelen op het moment.zal ff vertellen waarmee.
heb van mn 4e tot ongeveer mn 16e jaar een vriendin gehad,toen is dat verwatert door school,verhuizen enz....
ze woont nog in het zelfde dorp als mn ouders dus een enkele keer zie ik haar nog wel eens,en dan praten we niet met mekaar(stom he),en is het net of we
ruzie ofzo hebben gehad.wat naar mijn weten nooit is gebeurd.
nu denk ik er steeds vaker over en zou wel weer in contact willen komen en vragen wat er is en misschien weer wat vriendschap opbouwen.
bellen durf ik niet zo goed,want ik weet niet hoe ze het opvat.hyves heeft ze niet.
ik zit er aan te denken om een brief te schrijven

wat zouden jullie doen???

gr petra

Hoi hoi,

Die niet waagt die niet wint zeg ik altijd meer. Of nee heb je en ja kun je krijgen.
Ik denk dat je niks te verliezen hebt.
Een brief zou ik idd doen en vertel daarin jou gevoel en je krijgt vanzelf een reactie, of niet en dan weet je ook genoeg toch?

Succes meid!

Liefs Saskia

Ik heb in het afgelopen jaar tot twee maal toe contact gezocht met mensen van vroeger, maar hier helemaal geen reactie op gekregen. Blijkbaar hadden zij geen zin in contact.

Je zou ook een kaartje via Greetz.nl kunnen sturen. Kun je een gezellige kaart uitzoeken en daar de tekst in laten drukken. Is misschien iets gezelliger dan een brief, maar ook een mooie handgeschreven brief heeft zijn charme...

Succes!

Groetjes, Marisa

Ik zou eerst een keer zelf HOI zeggen als ik haar tegenkwam op straat en dan kijken of ze reageert. Als ze dan niks terugzegt zou ik geen contact meer zoeken denk ik. Als ze wel hoi zegt kun je kijken of je een gesprekje kan beginnen. Moet je even kijken hoe dat loopt, of je wel een gesprekje kunt beginnen, misschien zegt ze hoi en loopt ze verder.

Is het een idee om te zoeken of ze hyves heeft en haar uit te nodigen als vriend? Dat lijkt me zelf nog het handigst.

Succes!
Groetjes Babybelle

Hey Petra,

Ik zou ook een brief of en kaart sturen. Misschien is ze binnekort jarig of zo?
Veel succes en ik zal duimen dat het goed gaat komen.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan