Wat zal ik hem missen!!

A

Anoniem

Guest
Zoals sommigen van jullie wel zullen weten ga ik over twee weken voor tien dagen naar Kenia met mijn ouders, broers en zussen.
Ik heb hier heel veel zin in maar oooohhh, wat zal ik Thijs missen.
Lig er soms echt nachten wakker van. Ik voel me tegenover hem zo schuldig.

Wie heeft tips waardoor het  gemis wat kan verzachten?

Veel foto's van Thijs meenemen en bijv lachje/kletsen ofzo opnemen? En ik denk dat je het nu moeilijker hebt dan straks. Dan heb je zoveel prachtige dingen te zien en is je dag hardstikke gevuld. Nu heb je nog alle tijd om te beseffen dat je straks 10dgn zonder hem moet,,,
Ik lees graag andere antw mee, in dec gaan wij 2 weken zonder Jaap naar Zuid Afrika op vakantie.
Veel sterkte komende tijd en bovenal een supergave, indrukwekkende vakantie gewenst!!!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

iets met de geur van je kindje meenemen?

Of zou het dan juist nog moeilijker worden?

hoi jufffrouw,

Ik ben eind juli voor 8 dagen naar de VS geweest omdat mijn zusje ging trouwen en toen was Naomi 4,5 maand.
Ik heb daar toen een heel dubbel gevoel over gehad, aan de ene kant heel veel zin erin, maar aan de andere kant laat ik wel twee kindjes achter (heb ook nog een peuter van 3,5)

Toen we ze wegbrachten naar opa en oma voor een week zaten mijn traantjes wel heel hoog, maar toen we eenmaal in de VS waren heb ik gelukkig helemaal geen tijd gehad om mijn meiden te missen...
Het is mij dus redelijk goed bevallen, maar ik was wel heeeeel blij toen ik weer bij mijn meiden was hoor...

Mijn tip dus:   zorg dat je het heel druk hebt en heel veel genieten, want als je dan toch weg bent kan je het maar beter mega leuk hebben

Veel plezier in Kenia

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan