wat ze in d'r mond had gestopt,verschrikkelijk

Onze dochter van bijna 2 is erg bijdehand.Het gebeurde gisterenmorgen en ik wil het even kwijt.Ik wilde even een wasje draaien,dus ik verzamelde wat was op de aanrecht en stopte het toen in de wasmachine in de bijkeuken.ik draaide me om en zag dat mijn dochtertje wat in haar mond had gestopt.ik liet ze gelijk haar mond open doen en het gelijk uit te spugen maar dat lukte niet.ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk weg te halen in de mond en haar te laten braken maar ook dit mislukte.
Ze heeft toen van mij nog een beker water gekregen omdat  ze zo'n vieze smaak in de mond had.ik heb me een hele dag suf gepiekerd wat het zou kunnen zijn maar ik kwam er maar niet achter.kwam mijn man s avonds thuid en ik vertelde het zo tegen hem,ik vroeg of hij misschien wist wat het zou kunnen zijn.vertelde hij dat hij s morgens een prednisontablet!!!!!!!!verloren had en hij had heel de vloer afgezocht maar kon hem niet vinden!!!!!.nee de vloer was schoon,maar hij was in een slab van de kinderen gevallen die op de aanrecht lag  en die had IK in de wasmachine gedaan.wat voel ik me vreselijk Schuldig!!!!!nou zo zie je maar weer,ben ik altijd hardstikke voorzichtig met de kids en gebeurd dit me!ik heb gelijk naar de hp gebeld en deze gaf aan dat het geen kwaad kon???[mijn man gebruikt deze 5 per dag omdat hij de ziekte van Crohn heeft en bij een kindje van bijna 2 kan dit geen kwaad?

ik moet dit even kwijt.
 
hallo
vreselijk e als je zoiets overkomt
mijn dochter is nu 17maand en zo heb ik haar ook eens in haar keel moeten zitten,
ik zag ook dat ze iets in haar mond had en toen ik vroeg aan haar wat en dat ze het aan mama moest geven haaldde ze een spelletje uit van haar haar
op het moment dat ik het wou afnemen stak ze het opnieuw in haar mond en zag ik dat ze ging slikken, ik heb geen moment getweifeld en stak men vinger in haar mond en kon het haarspelletje net uit haar keel halen
heb toen ook even geluk gehad tis toch soms vlugger gebeud dan je denkt he
groetjes
 
Ook bij ons gebeurde laatst zoiets. Mijn oudste stak nooit iets in haar mond, de jongste ook niet tot een paar maanden geleden. Ik was snel even naar boven om zijn knuffel te ahlen toen de WC deur open ging, ik snel naar beneden en daar stond onze deugniet uitgebreid het houdertje van het WC-blokje af te likken. Hij had het uit de plee gevist en vond het wel een lekker ijsje. Ik de huisarts gebeld en na wat heen en weer gebel met het gifcentrum kwam het verlossende antwoord. Het blokje bestond voor het grootste deel uit zeep en kon bij de hoeveelheid die hij binnengekregen had niet echt kwaad. Hj mocht die dag alleen niets meer drinken en moest vet eten om schuimvorming in de maag tegen te gaan. Vanaf die dag hangt er dus geen blokje meer in onze WC. Groetjes Loes
 
Terug
Bovenaan