A
Anoniem
Guest
Of ik beneen beetje gespannen of er is meer aan de hand...ik ben zo emotioneel de afgelopen week, heb denk ik om bijna elke reclame op tv wel gehuild, moest huilen bij de tekenfilm van Heidi toen ik nutteloos zat te zappen (vraa me niet waarom ik dit keek....) en heb net tranene met tuiten gehuild bij het nieuws dat een vader zijn eigen zoontje had aangereden.....
Dit zettend naast de rest van de klachten die ik heb denk ik niet dat mijn lichaam heeft begrepen wat rustig aan doen is. Dit hadden mijn man en ik net besloten door alle drukte hier in huis.
Maar nu kan ik niet wachten tot maandag, zo het toch zo zijn?
Ik vind het wel dubbel aangezien het vorige. Eigenlijk spreken mijn hart en hoofd zich heel erg tegen, want stiekem hoop ik dat het wel raak zal zijn, maar heb geen idee hoe mijn man dan gaat reageren. Aan de andere kant, hij is er zelf bij geweest.....
Dit is zo verwarrend.....
Sorry, moets het even kwijt.
liefs appeltje
Dit zettend naast de rest van de klachten die ik heb denk ik niet dat mijn lichaam heeft begrepen wat rustig aan doen is. Dit hadden mijn man en ik net besloten door alle drukte hier in huis.
Maar nu kan ik niet wachten tot maandag, zo het toch zo zijn?
Ik vind het wel dubbel aangezien het vorige. Eigenlijk spreken mijn hart en hoofd zich heel erg tegen, want stiekem hoop ik dat het wel raak zal zijn, maar heb geen idee hoe mijn man dan gaat reageren. Aan de andere kant, hij is er zelf bij geweest.....
Dit is zo verwarrend.....
Sorry, moets het even kwijt.
liefs appeltje