Wat zeggen klachten over verloop?

<p>Hoi ik ben nu 4+1 wk zwanger. Gisterochtend een knaltest op mijn NOD. Ik merk dat ik sinds de innesteling last heb van borrelende buik, obstipatie en lage rugpijn. Heb ook bijna continu krampen en zwaar gevoel in onderbuik en soms nare steken net onder mijn ribben voor een aantal minuten.</p><p>Zeggen deze vroege klachten iets over het verloop van de zwangerschap? Is dit wel goed of zijn dit voortekenen dat er iets niet goed gaat? Er is geen bloedverlies.</p><p>Ben ontzettend bang dat het mis gaat, want kan van mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik vrijwel klachtenvrij was de eerste 8 weken.</p>

4 dagen na mijn IUI kreeg ik pijnlijke borsten en werd ik misselijk. In de weken daarna zijn er alleen maar klachten bij gekomen ?
Nu 40+5 ?

Volgens mij klinkt het allemaal heel normaal, ik heb alleen altijd juist diarree in plaats van obstipatie in het begin van een zwangerschap (maar kennelijk ben ik daarin de uitzondering, ik lees eigenlijk overal dat de meeste vrouwen dan juist eerder obstipatie hebben).
Helaas zegt dat verder niet zoveel over de uitkomst van de zwangerschap (ook als alles volgens het boekje lijkt te gaan kan het misgaan), maar ik denk niet dat dit zorgwekkende symptomen zijn. ;)

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hoi! Gefeliciteerd! ?
Ik herinner mij dat ik bijna álles had wat jij nu beschrijft. Ik was toen ook pas zo rond de 5 weken zwanger.
Ook had ik steken ter hoogte van mijn eierstokken.
In principe heel normale klachten ☺️

Heb nu een gezonde 5 maanden oude baby in mn armen ❤️

Bedankt voor jullie reacties! Heel fijn om te horen, begon me al zorgen te maken over een eventuele buitenbaarmoederlijke zws. Gek hoe je brein met je aan de haal gaat..
Meer reacties zijn altijd welkom!

Ik ben pas 3.5 week zwanger en ook ik heb al allerlei klachten. Van winderigheid en diarree tot zware onderbuik en krampen, gevoelige borsten enz. Ik vind het juist wel fijn om allerlei dingen te voelen. Als ik soms even niks voel dan maak ik me weer zorgen of het nog wel goed zit.

Hai, ik ben ook denk 4w 4d, en herken je vraag. Heb zelf gedurende de dag wat opgeblazen gevoel, en soms wat maagzuur. Wel veel plassen. Snachts soms wat steken kramp. Herken dit wel beetje van me vorige zwangerschap. Bij de zwangerschappen die een mk werden merkte ik eigenlijk weinig. Alleen dat me gevoel sterk zei dit is niet oké. Maar voor nu is het super spannend en wachten tot de echo. Positief blijven helpt en kwaaltjes zegge soms niks..

Terug
Bovenaan