Wat zie je bij 10 weken echo?

Mijn vraag staat er eigenlijk al. zie je alleen het hartje kloppen of beweegt het kindje ook al. Ik heb over 2 weken een echo en ben zo benieuwd (sept mama) misschien heeft één van jullie ook rond de 10 w een echo gehad en kan je mij meer vertellen?!

Bij ons kon je het zien dat het kindje af was, maar meer een beetje de "ruwbouw" zal ik maar zeggen ;-)
Je kon wel goed alles zien, maar bij ons zat er nog niet heel veel beweging in. Met de 12-weken echo was dat beduidend anders! Wel hebben we het hartje gezien en via de monitor ook gehoord dus dat was voor ons het teken om het aan intimi te vertellen! Veel plezier iig en succes met je zwangerschap!

Groetjes Sas

Ik had een echo met 10 weken en 3 dagen......je kon er al echt een kindje uit opmaken....het bewoog met de armen en benen, wreef in het gezichtje etc.....echt zoooooo bijzonder om te zien. Ik moest er om lachen en dan hobbelde het kindje op en neer....best grappig.
succes! groetjes Mareij

Inmiddels 3 echo's achter de rug...
1e was met precies 10 weken.. De VK kon niets zien :( Maar volgens hem geen reden tot zorgen. Ik moest voor een inwendige echo. die zou dan 5 dgn later kunnen (mede door het weekend dat er tussen zat)... God wat was dat ver weg. Dankzij connecties in het ziekenhuis kon ik even "tussen de afspraken door" voor een snelle (2de) echo. (binnen 10min stond ik weer buiten)

Onvoorstelbaar wat je ziet.. Onze "kleine" is al als een echt mensje.. Het bewoog behoorlijk en het hartje klopte netjes...
Na het weekend was dan de (3de) officiele echo. Uitgebreid werd alles bekeken en gemeten... Zo mooi....
Reden dat er op de uitwendige echo niets te zien was, omdat mijn baarmoeder ver naar achter ligt.. Dus idd niets om ons zorgen over te maken.

Groetjes Fem,
14 wk, 27 jr, mijn 1e, vriends 2de,

Terug
Bovenaan