Wat zie je met 9,5 wk op echo?

Hoi allemaal,

Bij mijn eerste zwangerschap had ik mijn eerste echo pas met 14 weken.
Nu ben ik waarschijnlijk 9,5 week als ik een echo krijg.
Ik vraag me af wat er met 9,5 week al te zien is?
Nu zou ik dus graag van degenen lezen die ook met 9,5 week een echo hebben gehad wat ik kan verwachten.

Groetjes van Sandra (waarschijnlijk ± 26 april, 2e kindje)

Hoi Sandra,

Ik heb mijn 1ste echo met 7 wkn + 5 dgn gehad en mijn 2de echo met 9 wkn + 5 dgn.

Bij de 2de zagen we al een echt mini mensje  met mini beentjes en armpjes. Het lag maar rond te stuiteren in mijn buik en alles bewoog wat er maar te bewegen viel.
Er was echt al een hele hoop te zien.

Geniet maar lekker van je echo.

Kruimel

Wij hadden ook een echo met bijna 9 en halve week. We zagen idd ook al een echt mini-mensje, met alles erop en eraan. Was superleuk.
Maar bij  een vriendin van mij die, zeg maar, wat steviger gebouwd is, zag ik alleen een vlek in de vorm van een boon.
Wel een tip: zorg dat je blaas lekker vol is. Dan krijg je betere beelden.

Veel plezier!

grts, daantje (38 wk)

Hoi,

Wij hebben met ruim  8 weken en ruim 10 weken een echo gehad. Hierbij zie je de echo foto's en ik ben een stevige meid. Misschien geeft dat jouw een idee. Ik moet wel zeggen dat het echo apparatuur in het ziekenhuis wel al best oud was. Daarom vind ik het toch een best goede echo foto.

de bovenste  is met ruim 8 weken en de onderste met ruim 10 weken.

Heel veel liefs An 38 weken en 5 dagen zwanger.

hoi sandra

ik had bij 10 weken mijn echo, en je zag al best wel veel. Bij de 2d echo zie je iets
minder dan een 3d. maar bij ons zag je toch goed het hoofdje en buikje. ze zat
vrolijk te zwaaien en te trappelen.maar de 3d is echt het mooist hoor. ze had alleen
haar knuistjes voor haar gezicht. de vingertjes zag je nog niet, maar al wel een
begin van haar oortje. het is echt ongeloofelijk wat je allemaal al kunt zien rond die
tijd. bij onze eerste dochter hadden we pas een echo met 16 weken, dus we verwachte
er eigenlijk niks van. maar waren blij verrast met het zien van dit mensje in aanmaak.
veel plezier met je echo
veel liefs hopvrouw

wij zagen met 8weken een wormvormig iets, met daarin een vlinderend hartje! En op echo met 10,5week zag je al echt hoofdje, romp, armpjes en 1e aanzet beentjes (nog beetje als staartje). Ik vond het echt heel bijzonder om in zo'n korte tijd al zo'n verandering te zien!!
Veel plezier bij je echo!!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hoi Sandra

Ik heb bij 9 weken en 2 dagen een echo gehad en zag toen al duidelijk armpjes en beentjes (of het begin daarvan dan, maar je zag t wel) en een kloppend hartje. Verder kon je bij mij heel goed het heeeeele kleine navelstengetje zien zitten, echt supermooi vond ik het. Wij hebben bij 12 weken ook nog de nekplooimeting laten doen en bij die echo was het echt alweer een heel verschil. Toen konden we zelfs vingertjes tellen en heel duidelijk een profiel zien van het snoetje van onze uk, we dachten zelfs te zien dat hij/zij de neus van mijn vriend had. Echt heel erg gaaf om te zien, we leven nu ook al echt toe naar de 20 weken echo over 4 weekjes,

Liefs Muizeke
(16 weken en 1 dag)

Terug
Bovenaan