WAT ZIE OP EEN ECHO MET 9 OF NET 10 WK???

WAT KAN IK ZIEN?IK HEB MET MIJN ZOONTJE MET 8 WK EEN HARTJE IN EEN VLEK GEZIEN EN TOEN MET 11 WK AL EEN COMPLEET MENSJE MAAR ZIE IK MET 9 WK OF 10 AL EEN MENSJE OF ALLEEN EEN VLEK MET (HOPELIJK EEN KLOPPEND) HARTJE

Hoi hoi,

Ik heb de eerste 11 weken meerdere echo's gehad vanwege bloedingen.
Met 9/10 weken kun je al best een hoop zien. Hoofdje, rompje en uitsteeksels wat benen en armen moeten worden. Ook het hartje zie je duidelijk. Maar een echt mensje zie je pas rond de 11 weken vond ik. Bij mij was het ook best verrassend. Ik was op een woensdag in het ziekenhuis vanwege een bloeding. Toen was ik 10  weken en een aantal dagen. Toen zag je nog gewoon een foetusje liggen. Drie dagen later ging ik voor de standaard controle (toen was ik 11 weken en 1 dag). De gynaecoloog maakte  weer een echo. Opeens zagen we ons kleintje bewegen! Een heel rare gewaarwording maar wel heel mooi om te zien.
Dus als je echt meer wilt zien dan alleen een klein, stil liggend minimensje kun je beter even wachten met een echo.

Groetjes,
Maike

Ik heb met 10 weken een echo gehad (ben inmiddels al bevallen van een gezonde dochter).
Maar tijdens die echo zag ik haar armpjes en beentjes al bewegen. 3,1 cm was ze. Echt super om te zien!

Succes.

Groetjes, Kar

Dat hangt er een beetje vanaf. Bij een inwendige echo zie je rond de 9 weken al een compleet mensje met armen en benen, maar bij een uitwendige echo hangt dat erg van de ligging van je kind af. Ik kreeg met 9 weken een uitwendige echo waarbij mijn kind erg verstopt lag. Hierdoor zag ik alleen een vlekje met een kloppend hartje. Maar bij een inwendige echo rond dezelfde periode zag ik bij mijn eerste kind al een compleet mensje.

Ik heb van de week een inwendige echo gehad bij 9 weken en 5 dagen en je kon al een compleet mensje zien!!! Hij/zij lag lekker te draaien en te bewegen met armpjes en beentjes! Heerlijk om te zien

Groetjes, Marloes

Dit is mijn 10 weken en 1 dag echofoto. Het zijn er 2 maar de ene is echt goed te zien. Die zie je links liggen met het hoofdje naar boven en de armpjes voor het lijfje. Je gaat dus echt wat moois zien hoor!
lfs ing

Ik had bij 10 weken een inwendige echo en we zagen een compleet mini-mensje wat al volop bewoog, zo geweldig en het past nog helemaal op 1 beeld!
Ik kan niet wachten tot het bij mij weer zover is!
Groetjes

Terug
Bovenaan