Wat ziet de wereld er toch heerlijk uit als de zon schijnt...!!!

Hoi meiden,

ineens zo'n gelukzaliggevoel.... de zon schijnt.........en wat doet dat toch altijd veel met mij.
Ik ben echt een meid die het moet hebben van buitenlucht en zon!!! Alles gaat dan beter en ik voel mij dan ook veeeeel beter.

Kan niet wachten tot het voorjaar ik ben dan in konstante jubelstemming door al het nieuwe leven.

En dan, Ruth, mijn zus, is vrijdag uitgerekend. Ik ga donderdag met de meiden naar mijn ouders om in de buurt te zijn. Beetje gek want het kan nog wel 2 weken duren maar op de één of andere manier moet ik dit weekend in de buurt zijn...... zesde zintuig??!! Wie zegt het?? Maar het voelt goed om dit zo te doen.

Nou als alle snotneuzen weer opgedroogd zijn zal ik weer vaker reageren, heb wel gelezen hoor!!!

Liefs Renske

Hey Renske

Herkenbaar!!!! Het leven is zo veel fijner als de zon schijnt!! Hier staan boven alle ramen open en beneden ook een raampje open. Even voelen dat het echt wel weer een keertje voorjaar gaat worden, jippie!!

Heel veel succes en sterkte voor je zus, duim met je mee voor een heel positief bericht de komende dagen.

Liefs
Susan

Spannend inderdaad ja dat Ruth vrijdag uitgeteld is!
Veel plezier bij je ouders en hopelijk ook met het bewonderen van de New born!
Hou ons op de hoogte he?! (als je uitgekeken/knuffelt bent)

Liefs Kirsten mv Tyche

Helemaal mee eens, ben vanmorgen ook maar meteen op de fiets gestapt om lekker uit te waaien.

Spannend, ik hoop dat je gelijkt hebt en het weekend de nieuwe wereldburger kunt bewonderen.

groetjes Anke

Wij hebben het er gisteren ook eens lekker van genomen. We zijn lekker naar de boulevard gewandele en hebben daar op een bankje een broodje gegeten (met een buggy het strand op is niet te doen!) Wat heerlijk zeg! Daarna even door het dorp voor de nodige boodschapjes...En toen lekker naar huis, raapje open, pukkie in bed... Wat kun je je rijk voelen he??

Liefs Annet

Ik snap helemaal wat je bedoeld, helaas moest ik de hele dag werken en stond dus in een donker winkel zonder daglicht en dus ook zonder zonnetje
Helaas is het vandaag een stuk kouder en minder zonnig, hoewel ik verlang naar een echte winter, lekker koud buiten, binnen lekker warm nagloeien zalig....
Maar het voorjaar komt vanzelf weer, de planten in de tuin beginnen al uit te lopen!!!
Linde heeft heel voorzichtig maandag haar eerste losse stap gezet dus het vooruitzicht om over een paar maanden met haar buiten rond te lopen is wel heerlijk!!!

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan