Wat zijn de beginnende verschijnselen van zwangerschap??

Ik twijfel of ik zwanger ben, kan iemand mij wellicht vertellen wat de eerste verschijnselen zijn als je zwanger bent? Ik voel me namelijk heel raar. Gevoelige borsten, een opgezette buik, pijn in mijn onderrug en gierende hormonen etc

Please let me know!

Groetjes Victory

Hey,

Volgens mij zijn dat allemaal symptomen van een zwangerschap!
Ik weet alleen niet hoelang je al bezig bent, want dit kunnen ook symptomen zijn van ontpillen.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!

Groetjes Karin

Hallo,
Ik ben nu zwanger van de 4e. Mijn beginverschijnselen waren pijnlijke borsten, veel plassen, misselijk/zeeziek gevoel, beetje buiten adem als ik een trap op moest lopen, dromerig, verscherpt geurvermogen, schaamlippen zijn wat donkerpaars kleurig (ik heb het eens gelezen en het is echt zo), dorst.
Hopelijk zijn het goede voortekenen voor je!!!
Groetjes...

ik heb bovenstaande verschijnselen ook gehad bij zwangerschap,maar ook een aantal keer toen ik heel erg hoopte dat ik zwanger was,maar het niet bleek te zijn....wacht vooral de test af en ik hoop van harte voor je dat je (als dat is wat je wil),je inderdaad zwanger bent.

Ik ben zwanger van mijn tweede, eigenlijk is de beste methode om te weten of je zwanger bent om een test te doen, namelijk voor de test had ik nog geen verschijnselen. Er was eigenlijk maar een ding waarvan mijn man dacht dat ik zwanger zou zijn, voordat ik de test deed. Klinkt heel gek maar dat was onze hond, normaal heel rustig dier, maar toen kon die zijn draai niet vinden, en was erg beschermend naar mij toe, nog steeds trouwens. Na de test, ongeveer toen ik 6 weken zwanger was, kreeg ik opgezette en gevoelige borsten, misselijk, moe. Gelukkig kreeg ik al met 7 weken een echo, dus dan heb je die bevestiging.

groetjes daisy
11w+3d

Ik was moe, echt moe voordat mijn NOD zou komen. Daarnaast een kat die me ontzettend lief vond en op schoot kwam liggen (deed íe normaal nooit) en ik voelde mij anders dan de 9 maanden ervoor.
Vergis je alleen niet in de kleine klachten zoals zere borsten. Ik had namelijk bijna iedere maand zere borsten, opgezette buik en soms misselijk. En iedere maand werd ik weer ongesteld.
Oftewel de klachten die je kan hebben als je zwanger bent heb je ook vaak (soms in eits mindere mate) als je ongesteld moet worden.

Sterkte met afwachten!

mijn kat is ook aanhalig... altijd wel, maar nu kruipt ze veel dichter tegen me aan... misschien ook wel omdat het nu kouder is dan eerder (ik heb haar nog maar een half jaar)... bovendien ben ik volgens de test niet zwanger... dus is het misschien wel zo dat ik idd niet zwanger ben en dat mijn poes gewoon lekker de warmte op zoekt...

Terug
Bovenaan