Wat zijn de beste ovulatietesten?

Hi Hallo,

Ik probeer mijn ovulatie datum te vinden dmv ovulatie testen. De huidige testen die ik heb vindt ik erg onduidelijk. Ik vindt bijna alle testen die ik doe en daarna opplak redelijk donker (de 2e streep).

Welke ovulatie testen zijn volgens jullie het beste en overzichtelijk? Ik bewaar de testen in een schriftje.

Alvast bedankt!
 
Ik vond die digitale van Clear blue heel overzichtelijk, die geeft een smiley bij je LH piek en anders een rondje. Hoef je dus niet te beoordelen of het streepje donker genoeg is.
Nadeel is dat ze heel duur zijn. Mijn cyclus was redelijk regelmatig dus had mijn ovulatie meestal wel snel te pakken, maar als je niet regelmatig bent dan kan het aardig in de kosten lopen.
 
Helaas is mijn cyclus nog niet regelmatig.. maar wel handig om clear blue in huis te hebben als je het zeker wilt weten in mijn geval ?? dankjewel. 
 
Ohja dat kan natuurlijk ook, dat je de clear blue erbij pakt zodra je andere testen oplopen ?
succes!
 
Hallo
Ik vond de testen van sensitest erg fijn. En dan niet de extra gevoelige, maar de gewone.
Goedkoop simpel im gebruik en werkt goed.
Groetjes 
 
 
Ik vond gewoon de kruidvat of etos ovulatie testen fijn .
Ik maakte elke keer een foto en plakte de foto's onder elkaar zodat je een mooie op en afloop zag
 
Terug
Bovenaan