Wat zijn de tekenen?

A

Anoniem

Guest
Wat kunnen tekenen zijn voor je NOD dat je zwanger kunt zijn?

Hoi!

Dat verschilt erg per lichaam...
Sommigen merken niks.
Anderen pijnlijke borsten/ tepels, krampjes in de buik, lichte misselijkheid en veel eten.
Een innesteling kan je ook merken door wat bloedverlies en ook krampen.
Maargoed iedereen hier heeft ook genoeg ervaring met dat ons lichaam ons keihard voor de gek houdt!! Op alles let je en alles voel je...terwijl er meestal niks is...
Succes!

Liefs Linnepinnie

Zoals Linniepinnie ook al zei...dat verschilt echt onwijs per persoon. Sommige mensen hebben echt na n paar weken pas dat ze ergens iets beginnen te voelen en sommige al lichtjes voor hun nod.

Maar zoals LP ook al zei..kan t lichaam je echt heel erg vd gek houden. Ik kan er over meepraten. Normaal nergens last van tijdens mn cyclus, maar afgelopen ronde had ik echt alle verschijnselen die maar konden wijzen op n zs. Helaas werd ik mn 4e NOD (wilde net gaan testen) toch ongi...

Succes!

Ik bleef veel witverlies houden na mijn eisprong en kreeg witte bultjes op mijn tepels. Op de dag van mijn innesteling (volgens de berekeningen) heb ik vreselijke darmkrampen gehad en diarree, gewoon eenmalig. Nu merk ik dat sneller vermoeid ben maar voor de rest helemaal geen klachten! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Liefs Eva
6w2d

Terug
Bovenaan