wat zijn de voor en nadelen ?

A

Anoniem

Guest
Hallo, mijn baby ligt nog in een stuit en als dat over 2 weken nog zo is dan moet ik gaan beslissen of ik het wil laten draaien. Nou hoor ik dat niet iedereen daarvoor kiest wat zijn de voor en nadelen? wie heeft daar ervaring mee?

ik heb er geen ervaring mee, maar weet dat er altijd 50% kans is dat het kindje toch weer terug in stuit draait en dat het heel pijnlijk is. Ik zal, als ik in deze situatie zou komen, toch kiezen voor draaien, denk ik. De kans, als het goed blijft liggen, op een normale ongecompliceerde bevalling, zou ik graag nemen.
succes
Annette

Ik maak je keuze er waarschijnlijk niet makkelijker op,maar mijn man en ik zitten in dezelfde situatie en wij hebben er bewust voor gekozen om ons kindje niet te laten draaien. Nu moet ik er wel bij zeggen dat een van de hoofdredenen is dat ik heel vaak last heb van harde buiken en dat mijn verloskundige alleen via een echo kan zien hoe ons meisje ligt. Zodra er iemand met zijn/haar handen aan mijn buik komt krijg ik een harde buik....(ze is nu al eigenwijs!) Het scheelt ook dat mijn man en ik zowiezo hebben gekozen voor een bevalling in het ziekenhuis (poliklinisch) Wij zien een thuisbevalling niet zitten. Volgende week maandag hebben we een afspraak in het ziekenhuis en als ze dan nog niet gedraaid is zal het toch uitdraaien op een geplande keizersnee.

Ik wens je heel veel succes en sterkte!

Veel liefs, Linda

Terug
Bovenaan