Wat zijn deze klachten toch?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb hier al een berichtje geplaatst maar geen reacties op gehad.

Ben al dagen zooooooo moe, als ik opsta wil ik het liefste er meteen weer in.

Fiets altijd erg veel, naar mijn werk is het zo'n 35 minuten en dan ook weer terug, maar het valt me toch zwaar!

Heb erge last van mijn darmen en moet veel plassen.

Mijn   onderbuik voelt soms"leeg" aan, alsof er watten inzitten of zoiets, mijn buik is ook erg opgezet.

Nu een beetje smerig weetje: na "het"gedaan te hebben zat er aan mijn man's je weet wel een melkachtige afscheiding, bij het afvegen bleek het vanuit mij te komen

Wie weet wat dit is?

Hoop een antwoord te krijgen want wwet me even geen raad meer

Alvast bedankt,
lollifantje, nod 22-7, ronde 3 voor onze 1e wereldwonder

Hoi lollifantje,

Zo te horen zou het wel eens kunnen zijn dat je zwanger bent!!!!!
Moe, veel plassen, raar gevoel in je buik, etc.....
Natuurlijk moet je even wachten met testen tot 22 juli en verder afwachten!!!!
Wel spannend hoor!
Die witte afscheiding is gewoon afscheiding/slijm uit je vagina, normaal loopt dit in beetjes eruit, maar als je heel opgewonden bent (en dat kan natuurlijk aangezien je net gesext had) kan het ineens wat meer zijn. Dus niets om je zorgen over te maken!
Alleen maar goed, want hoe meer vocht hoe beter de zaadjes kunnen zwemmen!
Dus.... goed gedaan!
Nu dus alleen nog even met deze klachten blijven lopen en op 22 juli testen!!!!
Succes met wachten en hopelijk dus tegen die tijd een positieve test!!!!!
Laat   je het weten? Liefs Bo

Hoi bo, bedankt voor je snelle reactie, wordt soms echt gek van mezelf maar dit vindt ik wel veel klachten om ze zomaar in te beelden maar ja, als je supergraag wilt kan er van alles.

Ga gewoon even afwachten, het duurt zooooooo lang als je iets graag wilt en zekers laat ik het jullie horen, mijn man maakt al grapjes dat ik het nog niet eens een dag vol ga houden om niets te zeggen dus jullie zijn zeker de eerste.

Fingers crossed.

Hopelijk een aanstaande mamma

Terug
Bovenaan