wat zijn jullie aan het doen?

Neem aan dat iedereen nu thuis zit. Wat doen jullie zo op n dag?? Ik verveel me ontzettend iedereen is werken en ik ben niet vooruit te branden. Voel me echt saai. Vooral met dit weer voel me zo in mn uppie. sorry dat ik jullie als klaagmuur gebruik..

Ook ik vraag me af wat ik met al die tijd moet...om nou elke x bij vriendinnen langs te gaan is ook zo wat. Dacht gisteren een stuk te gaan lopen met de hond maar kreeg halverwege erg last van mijn buik dus dat was ook geen handig plan. Gelukkig wel lekker weer waardoor ik lekker in het zonnetje een boek lees. Maar hopen dat de kleine zich wat vroeger meld!

Ik ben nog 1,5 week aan het werk maar op het moment verlang ik er wel naar hoor om lekker thuis te zitten, ik stop 4 weken van tevoren, en wil dan de kleertjes gaan wassen ( zal ook geen weken duren neem ik aan ), heb wel hier en daar afspraken staan maar niet veel dus das ook wel lekker, en inderdaad lekker genieten in de zon boek lezen, ( nog genoeg nieuwe boeken) en dvd's kijken me vriendinnen zijn al soaps aan het dumpen bij me, dus hopelijk kom ik de dagen wel door dan :)

liefsss

Helaas heb ik flink wat klachten waardoor ik best overal veel tijd voor nodig heb. Voor ieder 15 min dat ik me inspan moet ik zeker 20 min liggen. Dus heb de heledag wel nodig om mn huishoudelijke werkjes af te krijgen. Maar buiten dat voel ik me ook saai, want leuke dingen doen zoals ff lekker naar het winkelcentrum kan ik ook niet, We zijn opzoek naar een nieuw huis dus ik kijk vooral veel op internet...

Ben de laatste dagen bezig met het maken van de kraambedankjes. Daarnaast heb ik de aandrang om veel cakes en zo te bakken maar heb geen ruimte meer in vriezer en koelkast dus dan maar niet. Verder de dagelijkse (soms overbodige) huishoudelijke taken.

Ik heb het aardig druk met afspraken, en wij zijn in december verhuist dus is hier nog genoeg te doen is het niet in huis dan wel in de tuin. Helaas heb ik nu zoveel last van mijn ribben dat ik niet veel meer kan, mijn zoontje tillen is eigenlijk al te zwaar. Dus in de ochtend houd ik me vaak bezig met mijn zoontje, en als hij in de middag slaapt dan ga ik ook ff lekker liggen.

Als de kids naar de creche zijn heb ik heerlijk mn handen vrij ik doe eigenlijk geen huishouden meer te zwaar nog wel de was. Verder lekker ontspannen en vooral zit-klusjes.
- Kleertjes naaien
- Leren photoshoppen
- Foto's inplakken

De overige dagen hebben mn kids al mn aandacht en kracht nodig.

Terug
Bovenaan