Wat zijn jullie grootste uitdagingen met het uitzoeken van een geboortekaartje?

<p>Pff ik vind het dus echt heel lastig! Hoe kiezen jullie je kaartje? Waar lopen jullie tegen aan? En ontwerpen jullie zelf, laten jullie ontwerpen of kopen jullie gewoon een "kant-en-klaar" kaartje? </p><p>Er is zooo veel aanbod, ik kom er echt niet meer uit hoor! Hellup!</p>
 
Ik ben naar een winkel gegaan!
ik had zelf wel een voorbeeld in mijn hoofd van wat het zou moeten worden haha!
ze hebben heel veel keus! En mooie kaartjes ook!.  kies wat bij je past. ik vond een winkel fijner dan oline heb er is een proefdruk laten bestellen maar komt toch anders over. Maar ieder zijn keuze natuurlijk! Er zijn wel heel veel bijzonder mooie! BeschikbaarXxx
 
Wij hebben ons kaartje besteld bij Hippe-Geboortekaartjes. Hier heb ik een bestaand kaartje aangepast naar eigen wensen. Is heel makkelijk. Het was een kaartje waar een foto op kon, maar dat wilden wij niet. We hebben het kader weg gehaald en nog een ander logotje erop.
Proefdruk kon ik ook zo bestellen. Bij veel webshops kun je een paar gratis proefdrukken bestellen.
 
Ben daar ook naar aan het kijken. Heb van een paar kleinere ontwerpers sample besteld. Wil vooral niet ZOn standaard drukkerij kaartje. Kijk es op instagram voor inspiratie en leuke ontwerpers. 
 
Terug
Bovenaan