wat zijn nou ook alweer de eerste verschijnselen van een zwangerschap?????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Voor diegene die zwanger zijn van harte meiden!!!
Had eigenlijk gisteren mijn NOD maar er is nog steeds niks gekomen!!!
Moet ff uitleggen hoe het zit!!!
Heb al een dochtertje van net 13 mndjes en we zouden eigenlijk vanaf mei voor het echie gaan dus deden wij het zo veilig mogelijk, gebruik niks meer sinds de bevalling!!!
We hebben het nu 1 keertje niet veilig gedaan maar ja zou wel toevallig zijn toch???
Nu heb ik vage klachten van moeheid tot misselijkheid en heel veel trek en ik weet ook niet meer hoe ik me voelde toen ik voor de eerste keer zwanger was dus ja help!!!!
Als het een domme vraag is dan snap ik het als jullie niet willen antwoorden maar goed wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Hier hummie van maart 2007 forum. Ja wij kennen elkaar.
Ik ben nu weer 5 weken zwanger van ukkie 2.

Even jouw vraag.
Wat je precies moet voelen is bij iedereen anders. Ik voel nu weinig, behalve vermoeidheid.
Wij hebben afgelopen tijd ook maar 3 x geoefend ( ivm drukke periode ) en ik ben ook zwanger!!!!

Als ik jouw was zou ik gewoon gaan testen.

gr linda

Hoi Sandy.

Ook ik ken je nog van het andere forum!!
Zou wel erg leuk zijn als je weer zwanger bent,toch??
Tja wat je moet voelen is bij iedereen anders er zit maar 1 ding op en dat is testen!!!
Ik ben ondertussen alweer 23 wk zwanger van de tweede en deze zwangerschap is echt helemaal anders dan die van onze Teun.
Ook wij wilden zo rond de eerste verjaardag van onze Teun weer voor het eggie gaan (dat was december) maar ik was eind oktober al aangeteld,ook 1 keer niet helemaal goed opgelet dus het kan wel!!
Koop maar vlug een test en ik hoor het graag haha!
Succes!!

Groetjes Mikkie.

HOI SANDY

MIJN ZOONTJE IS BIJNA 9 MAANDEN,EN OOK IK DEED HET VEILIG,NOU JA OP 1 X NA DAN!
NAAR DE DOKTER MET VAGE KWALEN,MISSELIJK,DUIZELIG MAAR OOK ZO EEN TREK IN VET EN HARTIG ETEN,BLOEDTEST GEHAD NIKS AAN DE HAND,TOCH MAAR FF ZELF EEN TEST GEDAAN EN JA HOOR WE ZIJN ZWANGER!!!!

DUS ZOU OVER EEN PAAR DAGEN GEWOON EVEN EEN TEST DOEN EN WIE WEET............

IK HOOR HET NOG WEL VAN JE!

GROETJES LEN

Hey meiden,

Leuk te lezen dat er nog wat bekende zijn hier!!!
Heb al getest woensdag en deze was negatief tot op hede nog steeds geen RD en nog steeds vagen klachten!!! Dus maar afwachten wat er gebeurt!!! Moet volgende week dinsdag naar de gynecoloog en ga dan mits de RD er zijn vragen om een inwendige echo!!!
Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap en veel succes nog!!!

Liefs Sandy

hoi sandy
als je gyn een inwendige doet zo vroeg is er kans dat erniks is te zien terwijl je wel zwanger bent.....ik zou even om een bloedtestje vragen bij de huisarts

Hey meiden daar ben ik weer ff,

Alles goed met jullie???
Nou hier wordt het met de dag gekker!!! Zaterdag dacht ik daar komen de RD, had wat bloedverlies echt kleinbeetje bijna niks meer die dag en zondag ook zo het zelfde vandaag vanmorgen veel buikpijn krampen en ook een beetje bruin bloedverlies kan innestelling zijn weet ik maar ja de vage dingen blijven lage rugpijn misselijk moe groter borsten die gevoelig zijn!!! Raar lijf hoor snap er niks meer van en jullie??
Morgen mag ik gelukkig naar de frauenartz toe en hoop dat ik dan wat duidelijkheid krijg verwacht niks dan valt het niet zo tegen, maar raaar blijft het wel!!!!
Nou laat het wel ff weten morgemiddag!!!
Succes met jullie zwangerschap!!!

Liefs Sandy

Hey meiden,

Helaas zijn vanmorgen met heel veelpijn en stolsels de RD gekomen 1 weeek nadat ik eigenlijk de RD verwacht!!! Ben nog wel bij de frauenartz geweest en die zei dat het niet op een mk leek maar kon wel!!!
Ben nu alleen maar opgelucht dat ik nu weet wat het is en niet meer in onzekerheid zit!!!
Nu gaan we weer verder met onze eerste echte ronde!!!
Bedankt voor jullie antwoorden en geniet van jullie zwangerschap hoop snel op beter nieuws!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan