wat zijn sommige mensen hard zeg!!

wij waren zondag aan het zwemmen in een zwemparadijsje hier in de buurt en
zoals sommige mischien gelezen hebben heeft onze zoon van bijna 16 maanden
de huidziekte psoriasis en enorm veel rode vlekken op zijn armen benen buik gelukkig gezicht minder nu
nu zat er een vrouw notabene zelf moeder die een opmerking maakte
wat mensen met zo'n kind in een zwembad doet je zou je er voor schamen
deze opmerking deed ons erg zeer
ik krijg wel vaak opmerkingen over de vlekken maar deze was echt kei en kei hard
ik kon wel janken en wou eigenlijk weg lopen maar dat doen we niet zei mijn man
ik gun het niemand om dit te hebben maar op zo'n moment wou ik dat zei het had en niet wij
sorry voor de klaagzang maar moest het even kwijt
liefs mij

Hoi,
Die vrouw moet haar eigen doodschamen dat ze zoiets zegt. Zulke mensen hebben niet door wat voor verdriet ze andere aan doen.
Ik vind dat je man gelijk heeft en dat je er niet voor weg moet lopen. Je zoontje heeft net zo veel recht op plezier in dat zwembad  als een ander kind en als je  weg zou  lopen kan   dat niet. Maar begrijp jou reactie ook volkomen,het is niet leuk als er zo gepraat wordt. Kan begrijpen dat je je dan  rot gaat voelen.
Misschien moet je voortaan als je mensen er over hoort praten hun aanspreken,misschien lucht dat voor jou een beetje op. Dat je zoiets heb van......zo die heb ik ff op hun nummer gezet.
 Heel veel sterkte!!
liefs cobie

Hoi Ineke,

Ik ben van het zomer 2007 forum maar snuffel af en toe op de andere forums rond. Toen ik dit las gingen mijn nekharen overeind staan.
Wat een stom mens zeg! (en dat zijn mijn nette woorden..) Trek je er ajb niets van aan en ga gewoon nog steeds zwemmen!

Volgende keer zou ik naar zo iemand toe lopen en zeggen dat je het heel onaardig vind wat ze doet en of ze wel beseft wat ze zegt.
Aan de andere kan moet je haar laten stikken, maar ik zou me niet in kunnen houden.

groetjes Mariska

Hoi,

Wat een enorm ###wijf! (sorry voor mijn taalgebruik).
Zo'n mens kan zich duidelijk niet verplaatsen in iemand anders. En heeft waarschijnlijk niemand in haar omgeving met een huidziekte.
Je man heeft inderdaad gelijk dat hij er niet voor weg wilde lopen maar ik begrijp jouw reactie ook. Misschien moet je de volgende keer als iemand een rotopmerking maakt toch maar in gesprek gaan met diegene. En uitleggen wat de huidziekte inhoudt. Dan denken ze hopelijk de volgende een tweede keer na voordat ze zoiets zeggen. Al kun je natuurlijk niet iedereen heropvoeden.

Heel veel sterkte de volgende keer als je weer een opmerking naar je hoofd geslingerd krijgt.

Groetjes Femke

Hoi!
NEGEER!!!! Ik zou zelf graag de dame lekker kopje onder willen houden....
Ik snap mensen niet die andere mensen bewust kwetsen. Wie is er perfect????? Nou die met die grote mond zeker niet! Laat maar kletsen en laat je kleine alsjeblieft gewoon genieten!!!!
groetjes,Priscilla

Nou, dat doet gewoon pijn aan mijn mama-hart als je zoiets leest.
Je arme schatje, kan hij er wat aan doen dat hij zo'n huidprobleem heeft. Mag dat kind dan ook niet meer zwemmen?
Dit is het ene oor in het andere eruit. Gewoon heerlijk blijven zwemmen met die jongen, als hij maar plezier heeft.
Daar gaat het om.

Liefs en sterkte voor je zoontje.

Billie
Mama van Quinten, 17 mnd en Oktober 2008 mama

Terug
Bovenaan