Wat zijn voortekenen van een naderende bevalling?

Hallo,

Ik ben vandaag uitgerekend van nr 2   en hoewel ik er zwaar van overtuigd was dat deze eerder zou komen (zijn grote broer was precies op tijd) heb ik er nou geen idee meer van.
Ik probeer terug te halen hoe het aanvoelde toen ik ging bevallen van mijn eerste maar ik weet het niet meer precies. Ik weet wel dat ik en mijn vriend allebei heel moe waren maar verder geloof ik niet dat ik het echt aanvoelde komen.

Wie weet wat voortekenen van een snel naderende bevalling kunnen zijn? (en dan niet het breken van je vliezen ofzo)

Bedankt alvast,
Groetjes Mama3007

Hoi,

Ook ik ben erg benieuwd naar voortekenen van de bevalling. Ben zo ongeduldig. A.s. vrijdag is de uitgerekende datum. Vorige week heeft de gynaecoloog al een vingertopje ontsluiting gevoeld en gisteravond en vannacht had ik wat menstruatieachtige buikpijn (continu). Verder moet ik ook heel veel plassen en was mijn ontlasting net ineens veel dunner dan anders. Zou dit wat kunnen betekenen? Ik ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen!

Groetjes,
dreamgirl

Ik heb er bij beide bevallingen niet veel gemerkt dat het naderende was. Beide keren begonnen de weeen aan  het eind van de dag/begin van de avond. Als ik erop terug kijk had ik wel op die dagen veel behoefte aan rust, alsof je toch wat meer in jezelf keert. Maar of ik dat nu deze derde keer zou opmerken als teken vooraf? Daarvoor is het toch wat minimaal.

Verder is het dus gewoon afwachten. En om eerlijk te zijn, hoe meer je wacht en er bezig mee bent des te langer het duurt. Bij mijn dochter ging ik een week overtijd. Pas toen ik het kon loslaten begonnen de weeen. Bij mijn zoontje had ik nog niet verwacht dat hij komen zou (dacht weer een week overtijd te gaan) en hopla daar was hij een week eerder (ivm zijn zus dus).

Hallo! Ik ben sinds dit jaar de gelukkige moeder van 3. Ik kan niet echt een teken bedenken dat het ging beginnen. Wat bij de laatste wel opviel is dat ik over de dag vaak moest poepen. Ik dacht nog dat ik gewoon wat buikkramp had van een virusje, maar achteraf was mijn lichaam zich denk ik al aan het voorbereiden op de bevalling en zich van de onnodige ballast aan het verschonen, haha.

Ze zeggen dat je 1 of 2 dagen van te voren poetsdrang hebt haha. Alles moet nog even schoon voor je kroost komt hihi. Let maar op!

Misschien hebben jullie hier iets aan??
XX lesy.

Terug
Bovenaan