Wat zijn ze mooi!!

Hee meiden,

We zijn weer terug van de pretecho! Jeetje, wat is dat leuk om te doen en wat doen onze ukkies het fantastisch zeg, we zijn zooooo ongelofelijk trots! Zit met een smile van oor tot oor. :)

Ze groeien uitstekend en liggen helemaal op koers, ze zijn beide 15cm (meting van hoofd tot stuit) Maagjes en blaasjes goed gevuld, is bij ons zeer belangrijk vanwege die ene vruchtzak en ze hebben beide een zeer sterke hartslag! Ohja.....het geslacht? Bevestigd!!!

We hebben een dvd mee gekregen van de gehele sessie (met geluid/beeld), een cd met 25 foto's en een mapje met 10 foto's en alle medische grafieken. (Ook voor de gyn op het ziekenhuis) Ook kregen we een hele leuke tas met hebbedingetjes en mochten we 2 knuffeltjes uitzoeken. Zo leuk! :)

Wat ze wel zei: euhh....werk jij nog?" Ik zeg: "ja".....waarop zij wel het dringende advies gaf om rustig aan te doen. Ze wist helemaal niet van mijn verhaal maar ze werkt al jaren (ik geloof 20) voor een ziekenhuis dus ze zal het wel weten.....

Nou meiden, hier zitten weer een super trotse papa en mama en we gaan nog even lekker het dvd'tje kijken en genieten van onze boys!

Liefs Lynn.

Geweldig lynn!!!Wat leuk dat je ze weer mocht zien en nou kan je elke dag ff kijken, leukleuk!!!Zou als ik jou was wat minder gaan werken of in ieder geval erover na denken,...want zo vrouw zegt dat niet zomaar!!!En hoelanger je zwanger bent, des te zwaarder het word!
Gaat echt mega hard!!!!Dikke kus Nance

Hey beretrotse ouders!!!

Goed te lezen dat jullie zo'n leuke pretecho hebben gehad! Echt genoten dus.
Wat goed van haar dat ze door had dat je eigenlijk minder moet gaan werken. Hoop stilletjes dat je je door haar opmerking minder bezwaard voelt Lynn om dat ook daadwerkelijk te doen.

Geniet lekker na enne.... De DVD niet te grijs draaien hè, anders hebben de boys er straks zelf niets meer aan ;). Tip: maak voor de zekerheid een kopie en laat het origineel in tact.

Liefs,
Annet

Hoi Lynn,

Dit zijn nou echt de leuke berichten in dit forum! Heerlijk om te lezen :). Wat doen je mannetjes het goed!
Ik heb de dvd van mijn dochtertje echt zo vaak bekeken. Zo bizar dat zoiets gewoon in je buik groeit. En zelfs twee!!! Ook zo leuk om aan familie en vrienden te laten zien!

Geniet er lekker van!!!

Veel liefs

P.S. Idd rustiger aan gaan doe he?! Het is zo belangrijk dat je fit de bevalling in gaat en dat je daarna voor je mannetjes kunt zorgen. Is het ook zo dat bij tweelingen vaker overgegaan wordt op een (geplande) keizersnede? Of toch eerder inleiden? Ben eigenlijk heel benieuwd?

@NetjeM: goed idee om een kopie te maken, had ik zelf nog niet aan gedacht! Tsja....volgens mij hebben we 'm al grijs gedraaid, hahaha!

@december 2011 mama: Ik weet het eigenlijk niet, wel weet ik dat ze sowieso eerder geboren worden, waarschijnlijk al met 36 of 37 weken, als het niet eerder is. Maar ik weet niet of het dan een keizersnede wordt of op de natuurlijke manier. Ik laat het maar op me af komen rond die tijd!

Ik ga weer aan het werk :-( Ben wel blij dat ik morgen weer een dagje vrij ben en naar de fysio mag, daarna zie ik wel wat het advies gaat worden..... daar ben ik benieuwd naar.

Fijne dag! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan