Wat zijn ze toch leuk!

Onze dochter is inmiddels 18 weken oud, we hebben moeilijke en makkelijker tijden gehad en die zullen vast wel blijven komen maar wat zijn ze toch leuk, onze dochter kijkt vrolijk en wijs de wereld in, ze ontdekt steeds weer meer, enig om te zien!
Op het moment is ze haar stem aan het ontdekken, geweldig om te zien. Het huilen gaat nu over op een brabbel.
Ik wou het even met jullie delen.
Heel veel plezier met jullie kleintjes!

Groetjes,
Corina
 
Hoi Corina,
Leuk zo een gewoon vrolijk berichtje tussen door.
Vind ik leuk om ook eens te lezen.

En inderdaad de moeilijke tijden komen en gaan. Maar gelukkig overheersen de leuke momenten, en dingen.

Geniet er van want echt het is cliche maar het gaat zo snel

groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi Corina,
Gaaf he????!!!!!Voel je ook van de onwijs mooie warme gevoelens voor je kindje als je ernaar kijkt?! Zo van;wauw, wat wordt je snel groot en wat kan je al veel?
Als je dan naar foto's kijkt v.a. dag 1 en naar nu...wauwie wat worden ze snel groot en wat gaan ze snel met ontwikkelen. Die geluidjes; is het ook zo'n lekkere "krijsende" meid??haha, ons kaboutertje is nu aan het oefenen op d'r "hoge" stem..nou een feest om te horen..krijs, gil enne dan kijken zo van "he mama hoor je me?"
Gaaf hoor zo'n leuk, opgewekt en vooral trots berichtje tussendoor.
Veel plezier en ach, de mindere dingen horen er bij volgens mij. Komt ook allemaal wel weer goed.
 
Hoi,
Heerlkijk, he? Wij kunnen ook zo genieten van Toon. Hij is nu 5 maanden en is de hele dag aan het gymnastieken: beentjes in de lucht en op zijn zij rollen. En geluidjes maken, eerst was het gillen en nu krie,krie,krie. En hij kan heerlijk spelen in de box. Laatst gaf ik hem een envelop met venster, dat was een hit! Tot de envelop week werd van het gesabbel: toen heb ik Toon maar even iets anders gegeven.Minder is dat hij nog steeds 'snachts eten wil. Maar goed, hij eet dan en gaat weer slapen, dus dan vind ik het ook wel best.
Groetjes,
Masja
 
hoi,

wat is het heerlijk om te genieten van die kleintjes, vooral als ze wat nieuws hebben ontdekt zoals voetjes pakken of omrollen. het is gewoon fantastisch.

geniet van alle momenten ook de mindere maar meer van de leukste.

groeten mirjam
 
Halloo,

Wat een schattig berichtje. Had gisterenavond ook zo'n super-moeder- ervaring. Heb ik wel vaker hoor, maar soms voel je je helemaal wegsmelten van geluk. Mijn man had ons zoontje gevoed en kwam met hem de trap op lopen. Ik lag al in bed en hoorde ze op de gang met z'n tweetjes brabbelen. Mijn zoontje is negen weken en begint nu allerlei geluidjes te maken terwijl hij aan het lachen is om mijn of papa's hoofd. Zoo schattig, ik lag in bed gewoon mee te lachen.

groetjes M
 
Terug
Bovenaan