wat zit daar?

Wat zit links boven in je buik/zij heb daar vreselijke pijn... en trekt door naar me ribben!
kan moeilijk praten ben snel vermoeid als ik   praat, en als ik eet krijg ik buikpijn met een misselijkheidje!!
wat is dit toch kheb er sinds vanavond last van, maar ben van plan om iemand te bellen omdat het zo onzettend zeer doet?!

gr,
Manuela

Hoi Manuela,

Links bovenin, net onder je ribben zit je maag, iets meer naar de zijkant zitten je darmen. Het zou ook nog je middenrif kunnen zijn. Kortom, er zit erg veel. Misschien verstandig je arts even te bellen als het niet weggaat. Sterkte in ieder gavel ermee.

Liefs,

Marian

Hey Manuela!

Dat heb ik ongeveer twee dagen gehad maar nu is het weer helemaal weg. Geen idee ook hoe het kwam, het leek er wel 'ingeschoten.'?
Ik voel trouwens overal van alles, volgens de vk is dat heel normaal, omdat de baarmoeder nu zo snel groeit...

xxx Sterkte

Daar zit idd je maag maar ook je alvleesklier en je darmen. Kan dus vanalles zijn. Maar als het heftige pijn is, zou ik gewoon even je huisarts bellen. Ik ben altijd voorzichtig met pijn in de maagstreek. Heb in mijn vorige zwangerschap nogal wat meegemaakt wat dit betreft.
Mijn advies: Als de pijn heel heftig is en niet na een avondje wegtrekt, dan de huisarts of VK bellen. Iig kun je voor nu even op je eten letten. Niet te vet en teveel in een keer.

Terug
Bovenaan