wat zou dit kunnen zijn? Nu al tekenen van ongi???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit op dag 29 van mijn cyclus (mijn cyclus is 35 dagen,ik moet 8-11 ongi worden) en n had ik net heel licht rozig slijm. Betekend dat nu alweer dat dit een teken is van je ongi komt eraan?
Snap er geen bal van, weet zeker dat we het deze maand op het juiste moment hebben gedaan omdat ik in het zh was geweest. En daar constateerde ze op 25-10 dat ik net mijn ei had gehad,en daarvoor hadden we flink geklust. ik snap echt niks meer van mijn lichaam, het is echt om depri van te worden. Stiekem hoop ik wel dat het wat anders is, maar dat zal wel weer niet....

Groetjes,
Wendy

Het zou goed een innestelingsbloedinkje kunnen zijn Wendy.
Ik hoop het van harte voor je!!

Succes....

Ik hoop het Teha, maar ik wil me zelf niet gek maken. Is een innestelingsbloeding lichtroze dan? En hoeveel dagen na je ei is dat?
Het is wel weer weg nu, was 2 keer een klein beetje vandaag.

Raar misschien want ik heb al een zoontje, maar ik heb bij hem nooit een innestelingsbloeding gehad. Ik lees heel veel dingen die ik bij mijn vorige zwangerschap nooit heb gehad! Zo had ik tot deze maand nog nooit een eisprong gevoeld! En ook dus niet mijn innesteling gevoeld! Dus het zegt me allemaal niet zoveel eigenlijk.

Ik hoop dat het raak is, wordt vervolgd volgende week...

Wendy

Hoi Wendy,
De innesteling vindt plaats 5 à 6 dagen na je eisprong.
Maar ik heb hier wel es gelezen dat je nog innestelingsbloedingen tot ver in je zwangerschap kan hebben.
Ook ik heb al een kindje. Ben toen in ronde 3 zwanger geraakt, maar de dingen die ik nu allemaal voel en meemaak....! Echt niet te geloven.
Zit nu in ronde 5 trouwens.

Hoi,
ook ik had ongeveer twee weken geleden wat roze afscheiding, vond dat erg raar, maar verder niet bij stil gestaan.
Nu was afgelopen maandag mijn NOD en nog steeds niets! Alleen de testen blijven ook negatief.....begrijp er niet echt veel van.
Het wel ontzettend buikpijn, net alsof ik steeds ongi moet worden, maar aan de andere kant ben ik ook ontzettend misselijk (vooral ´s avonds en ´s morgens). Ik weet al niet meer welke verschijnselen ik had bij onze eerste, maar dat ik ook alweer een lange tijd geleden.  Heb toen wel de eerste vijftien weken hele dagen aan een stuk over moeten geven. Dus hoopte ik eigenlijk dat ik deze keer niet misselijk zou zijn, maar ben nu regelmatig aan het kokhalzen (dus niet echt overgeven, maar afin je weet wel).
Raar he om zo in verwarring te zijn. Misschien ben ik er wel te veel mee bezig, dat daardoor de ongi misschien weg blijft. Kan het misschien ook zijn dat de test nu nog negatief is maar over een paar dagen wel positief? Ik weet het niet meer.
We duimen in ieder geval maar voor elkaar!!
Groetjes, Chantal

Terug
Bovenaan